Udzielamy kredytów obrotowych i inwestycyjnych podmiotom działającym na terenie Słowacji. W zakresie dopuszczalnym przez przepisy prawa w ocenie zdolności kredytowej uwzględniamy sytuację spółki matki z Polski i zabezpieczenia ustanawiane przez nią.
W Polsce i na Słowacji udostępniamy ten sam serwis transakcyjny iPKO biznes. To umożliwia zarządzanie finansami międzynarodowej grupy poprzez jedno narzędzie.
W oddziale w Bratysławie prowadzimy obsługę w 3 językach: polskim, słowackim i angielskim. Dzięki temu klientom łatwiej podejmować decyzje i spełniać lokalne wymogi formalne.
Dzielimy się naszym doświadczeniem. Współpracujemy z organizacjami rządowymi z Polski i Słowacji oraz z podmiotami doradczymi wspierającymi biznes na rynku lokalnym.
Grupom kapitałowym działającym w Czechach, Niemczech, na Słowacji lub Polsce udostępniamy cash pooling. Usługa umożliwia m.in. uzupełnianie niedoboru środków jednej spółki z nadwyżek drugiej spółki z grupy (także w różnych walutach).
Nasi klienci mogą też zlecać ekspresowe przelewy zagraniczne SWIFT GPI z informacją o zaksięgowaniu środków u kontrahenta.
PKO BP S.A.,
pobočka zahraničnej banky
Pribinova 10
811 09 Bratislava
Slovak Republic
kod SWIFT BPKOSKBB
PKO BP S.A., Czech Branch z siedzibą w Pradze pomaga firmom rozwijać biznes na terenie Republiki Czeskiej.
PKO Bank Polski S.A. Niederlassung Deutschland z siedzibą we Frankfurcie nad Menem pomaga firmom rozwijać biznes na terenie Republiki Federalnej Niemiec.
Bank uniwersalny ze specjalnym zespołem do obsługi firm z Polski. Akcjonariuszem większościowym Kredobanku jest PKO Bank Polski.
PKO Bank Polski realizuje bezpośrednie przelewy w 23 walutach z 1300 bankami na całym świecie.
Rachunki i depozyty
Bankowość elektroniczna
Rozliczenia i karty
Zarządzanie płynnością
Kredyty
Finansowanie handlu
Zmiana Taryfy prowizji i opłat bankowych dla klientów PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky
Od 1 listopada 2024 r. PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky wprowadza poniższe zmiany w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów:
Aby ułatwić Państwu analizę zmian, przygotowaliśmy:
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Ogólnymi warunkami prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług mają Państwo prawo bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z datą dostarczenia do Banku zawiadomienia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub od daty wskazanej przez Państwa, ale przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian. Więcej informacji na temat rozwiązania umowy można znaleźć w sekcji XIII Ogólnych warunków prowadzenia Rachunków, wykonywania Płatności i świadczenia innych Usług, które można znaleźć w dziale Dokumenty na stronie www PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky . Zawiadomienie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać do: PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky, Pribinova 10, 811 09 Bratysława.
Jeśli nie poinformują nas Państwo o odmowie akceptacji wprowadzanych zmian przed 1 listopada 2024 r., uznaje się je za przyjęte.
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Zmiana Taryfy prowizji i opłat bankowych dla klientów PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky
Od 6 marca 2023 r. PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky wprowadza poniższe zmiany w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów:
Nowa Taryfa prowizji i opłat bankowych obowiązująca od 6 marca 2023 r. (PLIK PDF)
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Ogólnymi Warunkami Prowadzenia Rachunków, Wykonywania Płatności i Świadczenia Innych Usług dla klientów PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky mają Państwo prawo bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z datą dostarczenia do Banku zawiadomienia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub od daty wskazanej przez Państwa, ale przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian. Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć w sekcji XIII Ogólnych Warunków Prowadzenia Rachunków, Wykonywania Płatności i Świadczenia Innych Usług dla klientów PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky, które można znaleźć tutaj (PLIK PDF). Zawiadomienie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać do: PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky, Pribinova 10, 811 09 Bratysława.
Jeśli nie poinformują nas Państwo o odmowie akceptacji wprowadzanych zmian przed 6 marca 2023 r., uznaje się je za przyjęte.
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Potwierdzenia sald na koniec roku 2022
W serwisie iPKO biznes w sekcji Rachunki dostępna jest nowa funkcja – Potwierdzenia sald na koniec roku.
Dzięki temu możesz pobrać potwierdzenie w formie pdf, z informacją o saldach kont, depozytów i kredytów. By skorzystać z opcji upewnij się, że masz uprawnienia do konta w zakresie dostępu do informacji o saldzie.
Przelewy zagraniczne z kodem celu płatności
Żeby zrealizować przelew zagraniczny do niektórych państw, w tytule podaj tzw. kod celu płatności, który określi powód transakcji. Bez tego nie możemy zrealizować przelewu.
Które kraje wymagają kodu celu płatności?
Gdzie znaleźć taki kod?
Po wprowadzeniu kodu BIC uaktywni się lista, z której możesz wybrać odpowiedni kod celu płatności.
Pamiętaj
Jeśli musisz uzupełnić kody w tytule płatności, popraw też pliki, które chcesz zaimportować do aplikacji.
Zmiana Taryfy prowizji i opłat bankowych dla klientów PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky
Od 16 lipca 2021 r. PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky wprowadza poniższe zmiany w Taryfie prowizji i opłat bankowych dla klientów:
Aby ułatwić Państwu analizę zmian w taryfie, przygotowaliśmy:
Zapraszamy do zapoznania się z nimi.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Ogólnymi Warunkami Prowadzenia Rachunków, Wykonywania Płatności i Świadczenia Innych Usług dla klientów PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky mają Państwo prawo bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z datą dostarczenia do Banku zawiadomienia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub od daty wskazanej przez Państwa, ale przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian. Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć w sekcji XIII Ogólnych Warunków Prowadzenia Rachunków, Wykonywania Płatności i Świadczenia Innych Usług dla klientów PKO BP S.A., pobočka zahraničnej banky, które można znaleźć tutaj (PLIK PDF). Zawiadomienie o odmowie przyjęcia nowych warunków należy przesłać na adres korespondencyjny Banku podany w odpowiedniej umowie lub na adres siedziby Banku: Pribinova 10, 811 09 Bratysława.
Jeśli nie poinformują nas Państwo o odmowie akceptacji wprowadzanych zmian przed 16 lipca 2021 r., uznaje się je za przyjęte.
Jeśli mają Państwo pytania, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.
Informacje zawarte na stronie mają charakter informacyjny, reklamowy i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, usługi doradztwa inwestycyjnego oraz udzielania rekomendacji dotyczących instrumentów finansowych lub ich emitentów w rozumieniu ustawy o obrocie instrumentami finansowymi, a także nie są formą świadczenia usług doradztwa podatkowego ani pomocy prawnej.