Zarządzaj kartą:
Zarządzaj kartą:
Zarządzaj kartą:
1. W aplikacji kliknij Aktywuj aplikację iPKO biznes i wybierz tryb dla użytkownika karty.
2. Wpisz numer karty firmowej.
3. Ustaw PIN do aplikacji iPKO biznes.
4. Wyślij SMS-a, aby otrzymać kod aktywacyjny. Wpisz kod i zakończ aktywację.
Zadzwoń na naszą infolinię 800 302 302 - nasi konsultanci są do Twojej dyspozycji przez całą dobę.
Kod wyślemy na numer telefonu, który jest wskazany w banku jako Twój numer do kontaktu, np. na wniosku o wydanie karty firmowej lub umowie o obsługę dowolnego produktu detalicznego.
Wystarczy, że w serwisie iPKO biznes przejdziesz do Wniosków online > Kart i złożysz prostą dyspozycję uzupełnienia lub zmiany numeru telefonu (jeśli nie masz dostępu do bankowości online firmy, poproś o to pracownika z dostępem). Zrobisz to też w oddziale naszego banku - sprawdź listę placówek.
Nie. W aplikacji mobilnej iPKO biznes zobaczysz tylko swoje karty firmowe. Twoją prywatną kartą debetową możesz zarządzać w naszej aplikacji mobilnej IKO.
Nie. Aplikację aktywujesz na numerze telefonu, który masz podany w banku, np. na wniosku o wydanie karty firmowej lub na umowie o obsługę dowolnego produktu detalicznego. Pamiętaj, z aplikacji możesz korzystać nawet na trzech urządzeniach.
Jeśli masz kartę firmową naszego banku, możesz używać aplikacji iPKO biznes. Aplikacja IKO i aplikacja iPKO biznes to dwie niezależne aplikacje - możesz aktywować je na tym samym numerze telefonu i korzystać z nich jednocześnie na tym samym urządzeniu.
Jeśli w czasie używania aplikacji zmienisz numer telefonu, aplikacja raz aktywowana na tym urządzeniu pozostanie aktywna, jednak zostanie do niej przypisany stary numer telefonu. Tak więc zalecamy aktywować swoją aplikację ponownie na nowym numerze telefonu i podać nowy numer w banku. Pamiętaj, przy kolejnej aktywacji numer telefonu zostanie zweryfikowany ponownie.
Minimalna wersja oprogramowania telefonu:
Do korzystania z aplikacji potrzebujesz dostępu do internetu (token mobilny po aktywacji działa też offline).
Więcej o aplikacji iPKO biznes
Korzystanie z aplikacji mobilnej iPKO biznes jest możliwe na telefonach z systemami operacyjnymi iOS (wersja 12 i nowsze) i Android (wersja 4.1 i nowsze).
Aplikacja mobilna iPKO biznes wymaga połączenia z internetem, co może się wiązać z opłatą za transmisję danych.
Aplikacja łaczy się z kartami firmowymi klientów w Polsce i oddziałów zagranicznych w Czechach i Niemczech w 4 wersjach językowych PL/CZ/DE/EN.