Obsługuj swoją kartę w telefonie

 

Karta debetowa

Sprawdzaj informacje:
  • Limity miesięczne i dzienne karty
  • Historię transakcji rozliczonych
  • Szczegóły karty

Zarządzaj kartą:

  • Aktywuj kartę
  • Nadaj lub zmień jej PIN
  • Zastrzeż kartę w razie potrzeby

Karta kredytowa i obciążeniowa

Sprawdzaj informacje:
  • Ile masz pieniędzy na karcie
  • Historię transakcji rozliczonych i nierozliczonych
  • Limity dzienne i ich wykorzystanie
  • Szczegóły karty

Zarządzaj kartą:

  • Aktywuj kartę
  • Nadaj lub zmień jej PIN
  • Zastrzeż kartę w razie potrzeby

Karta przedpłacona

Sprawdzaj informacje:
  • Ile masz pieniędzy na karcie
  • Historię transakcji rozliczonych i nierozliczonych
  • Limity pojedynczych operacji
  • Szczegóły karty

Zarządzaj kartą:

  • Aktywuj kartę
  • Nadaj lub zmień PIN do karty

Pytania i odpowiedzi

Co zrobić, jeśli nie pamiętam PIN-u lub jeśli mam zablokowany dostęp do aplikacji?

Na jaki numer telefonu dostanę SMS z kodem aktywacyjnym?

Jak uzupełnić lub zmienić wcześniej wskazany numer telefonu?

Poza kartą firmową mam też prywatną kartę debetową PKO Banku Polskiego. Czy mogę zobaczyć obie karty w aplikacji?

Czy żeby korzystać z podglądu do karty firmowej, muszę mieć telefon służbowy?

Mam aplikację IKO, w której zarządzam moimi prywatnymi kartami. Czy mogę używać też aplikacji mobilnej iPKO biznes? Czy to są osobne aplikacje?

Jeśli zmienię numer telefonu na urządzeniu, czy mogę dalej używać mojej aplikacji iPKO biznes?

Więcej o aplikacji iPKO biznes

Korzystanie z aplikacji mobilnej iPKO biznes jest możliwe na telefonach z systemami operacyjnymi iOS (wersja 12 i nowsze) i Android (wersja 4.1 i nowsze). 
Aplikacja mobilna iPKO biznes wymaga połączenia z internetem, co może się wiązać z opłatą za transmisję danych.
Aplikacja łaczy się z kartami firmowymi klientów w Polsce i oddziałów zagranicznych w Czechach i Niemczech w 4 wersjach językowych PL/CZ/DE/EN.