Co zyskujesz z usługą Bezpieczny Ekran?
Roczny limit o wartości 800 zł
Skorzystasz z ekspertyzy, transportu i naprawy lub wymiany Twojego ekranu
Utrzymanie gwarancji producenta
Naprawa z użyciem oryginalnych części w przypadku gwarancji producenta
Minimum formalności
Nie musisz podawać przyczyny uszkodzenia telefonu
Łatwe zgłoszenie szkody
Szkodę zgłosisz online lub przez telefon
Wygodna wysyłka
Uszkodzony smartfon nadasz kurierem lub paczkomatem
Szybki serwis
Naprawa ekranu w 5 dni roboczych od otrzymania przesyłki przez serwis
Jak zacząć korzystać?
Kup usługę w iPKO lub IKO
- 1
Kup usługę w iPKO lub IKO
Wybierz Oferta → Usługi i zakupy
Otrzymasz kod do aktywacji usługi
Kupuję - 2
Pobierz aplikację Bezpieczny Ekran
Aplikacja poprosi Cię o sprawdzenie stanu ekranu
- 3
Uzupełnij dane i wprowadź kod
Gotowe – usługa jest już aktywna na Twoim telefonie
Ile zapłacę?
Abonament
- Opłata miesięczna12 zł
Pytania i odpowiedzi
Kto może skorzystać z usługi Bezpieczny Ekran?
Klienci PKO Banku Polskiego z dostępem do serwisu iPKO lub aplikacji IKO.
Czym jest aplikacja Bezpieczny Ekran?
Bezpieczny Ekran to darmowa aplikacja, która sprawdza stan wyświetlacza w Twoim smartfonie. Możesz skorzystać z usługi, jeśli wyświetlacz Twojego telefonu nie jest uszkodzony.
Dlaczego muszę pobrać aplikację Bezpieczny Ekran?
Po zakupie musisz zweryfikować stan wyświetlacza swojego smartfonu, aby potwierdzić, że nie jest on uszkodzony – inaczej nie aktywujesz usługi.
Dlaczego nie mogę dostać pozytywnej weryfikacji stanu wyświetlacza?
Wynik weryfikacji może być negatywny, gdy:
- pęcherzyki powietrza dostały się pod folię ochronną – wyrównaj ją lub zdejmij
- wyświetlacz jest zabrudzony – wyczyść go
- w lustrze odbijają się refleksy światła – zmień położenie lub ustawienie telefonu
- podczas weryfikacji dotykasz palcami wyświetlacza – zmień sposób trzymania smartfonu
Jeśli nie pomogła żadna wskazówka – zadzwoń na infolinię bolttech Poland Sp. z o.o. +48 22 852 38 38? Opłata zgodna z taryfą operatora
Gdzie zgłosić uszkodzenie mojego wyświetlacza?
Uszkodzenie zgłosisz online na www.bezpiecznyekran.pl lub na infolinii bolttech Poland Sp. z o.o. +48 22 852 38 38 ? Opłata zgodna z taryfą operatora
Jak przekazać uszkodzony smartfon do serwisu?
- Przez kuriera – odbierze paczkę z uszkodzonym smartfonem, a po naprawie dostarczy Ci ją z powrotem
- Przez paczkomat – możesz też nadać i odebrać paczkę w dogodnym czasie
Jak zrezygnować z usługi Bezpieczny Ekran?
Z usługi możesz zrezygnować w dowolnym momencie, a my wyłączymy ją na koniec okresu rozliczeniowego.
Aby zrezygnować z Bezpiecznego Ekranu w serwisie iPKO przejdź do: Moje produkty → Usługi i zakupy → Wybierz produkt → Szczegóły i zarządzanie → Rezygnuj.
Pamiętaj: jeśli zechcesz ponownie skorzystać z usługi Bezpieczny Ekran, zrobisz to dopiero po 6 miesiącach od rezygnacji. Oznacza to, że w razie uszkodzenia wyświetlacza, naprawą zajmiesz się we własnym zakresie i na własny koszt.