Pamiętaj! Twój komputer to klucz do rachunków firmy. Jego przejęcie przez przestępców może skutkować przejęciem kont, a w rezultacie utratą środków.

Dobre praktyki

Jak bezpiecznie się logować do iPKO biznes?

Jak bezpiecznie potwierdzać operacje w iPKO biznes?

Jak bezpiecznie korzystać z iPKO biznes Integra?

FAQ

Jakie sytuacje zgłaszać do banku?

Jakie stosować ustawienia przeglądarki?

Jeśli podczas korzystania z bankowości elektronicznej spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie, jak najszybciej zgłoś zaistniałą sytuację pracownikowi dowolnego oddziału banku lub skontaktuj się z naszą infolinią:

 

Centrum kontaktu dla klientów
korporacyjnych, przedsiębiorstw i samorządów:

801 36 36 36 (opcja 3)
(+48) 61 855 94 94*
* numer dla dzwoniących w kraju. Opłata zgodna z taryfą operatora.
Serwis telefoniczny jest czynny pon.-pt. godz. 8:00-18:00
e-mail: ipkobiznes@pkobp.pl

Firmy:
(+48) 81 535 66 60*
* numer dla dzwoniących w kraju. Opłata zgodna z taryfą operatora.

Poznaj zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej i telefonicznej Związku Banków Polskich