Zachęty

W związku ze świadczeniem usług inwestycyjnych PKO Bank Polski przyjmuje następujące świadczenia pieniężne i niepieniężne (dalej „zachęty”):

świadczenia pieniężne – otrzymywane od PKO TFI S.A. za wykonywanie przez Bank, zgodnie z postanowieniami umów dystrybucyjnych zawartych z PKO TFI usług pośrednictwa w zbywaniu i odkupywaniu jednostek uczestnictwa funduszy inwestycyjnych zarządzanych przez TFI na rzecz Klientów czynności mających na celu podniesienie jakości świadczonych usług takich jak: przyjmowanie dyspozycji aktualizacji danych, obsługa osób uposażonych i spadkobierców, ustanowienie i odwołanie blokady, przyjmowanie pełnomocnictw, w tym:

  • Zachęty przyjęte przez Bank

    PKO Bank Polski informuje, że w  okresie od 01.01.2024 r. do 30.06.2024 r. odbyły się szkolenia finansowane przez PKO TFI w kwocie 436 808,84 zł dla pracowników banku oraz klientów i potencjalnych klientów banku.

    PKO Bank Polski informuje, że w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2024 r. odbędą się szkolenia finansowane przez PKO TFI w kwocie do 600 000 zł dla pracowników banku oraz klientów i potencjalnych klientów banku. Ostateczna kwota zostanie podana po zakończeniu półrocza.

    Za 2024 Bank planuje przyjąć od PKO TFI zachęty za świadczenie wymienionych poniżej usług. Wysokość zachęty zostanie podana po zakończeniu 2024 roku.

    Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.

     

  • Zachęty przyjęte przez Bank

    Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.

    Za 2023 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 548 638,82 zł.

    PKO Bank Polski informuje, że w  okresie od 01.01.2023 r. do 30.06.2023 r. odbyły się szkolenia finansowane przez PKO TFI w kwocie 238 632,87 zł dla pracowników banku oraz klientów i potencjalnych klientów banku.

    PKO Bank Polski informuje, że w  okresie od 01.07.2023 r. do 31.12.2023 r. odbyły się szkolenia finansowane przez PKO TFI w kwocie 480 183,85 zł dla pracowników banku oraz klientów i potencjalnych klientów banku.

  • Zachęty przyjęte przez Bank

    Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana, odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.

    Za 2022 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 596 206,72 zł.

    PKO Bank Polski informuje, że w okresie od 01.01.2022 r. do 30.06.2022 r. odbyły się szkolenia finansowane przez PKO TFI w kwocie 142 523,73 zł dla pracowników banku oraz klientów i potencjalnych klientów banku.

    PKO Bank Polski informuje, że w okresie od 01.07.2022 r. do 31.12.2022 r. odbyły się szkolenia finansowane przez PKO TFI w kwocie 210 299,72 zł dla pracowników banku oraz klientów i potencjalnych klientów banku.

     

    Zachęty przekazane przez Bank

    Bank przekazał zachętę w postaci organizacji i sfinansowania spotkania wyjazdowego dla strategicznych klientów korporacyjnych. Spotkanie miało przede wszystkim charakter edukacyjny podnoszący świadomość ekonomiczną klientów. Wzięło w nim udział 50 osób: przedstawiciele przedsiębiorstw obsługiwanych przez Pion Relacji z Klientami Strategicznymi i Finansowania Projektów oraz pracownicy Banku, w tym: Główny Ekonomista Banku, przedstawiciele Pionu Relacji z Klientami Strategicznymi i Finansowania Projektów oraz przedstawiciele Departamentu Skarbu. Bank przeznaczył na organizację spotkania 54 126,56 zł.

  • Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.

    Za 2021 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 932 255,85 zł.

  • Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady. Za 2020 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 782 441,84zł.

  • Zachęty przyjęte przez Bank

    • grudniu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za grudzień 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 177 847,35 zł.
    • listopadzie
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za listopad 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości:  176 963,32 zł.
    • W październiku
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za październik 2019 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 174 437,91 zł.
    • We wrześniu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za wrzesień 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 162 639,44 zł.
    • W sierpniu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za sierpień 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 149 106,60 zł.
    • W lipcu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za lipiec 2019 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 161 637,48 zł.
    • W czerwcu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za czerwiec 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 120 132,06 zł.
    • W maju
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za maj 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 163 793,94 zł.
      Dodatkowo w ramach inicjatywy Kwartał z Wiedzą z inwestycjami w maju 2019 r. PKO Bank Polski SA przyjął zachętę w wysokości 110 205,00 zł od PKO TFI w postaci szkolenia produktowego dla 100 Doradców Bankowości Osobistej, którego celem było podniesienie wiedzy na temat produktów inwestycyjnych dostępnych w ofercie Banku.
    • W kwietniu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za kwiecień 2019 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 158 238,00 zł.
    • W marcu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za marzec 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 213 326,26 zł.
    • W lutym
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za luty 2019 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 204 278,76 zł.
    • W styczniu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za styczeń 2019 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 209 425,64 zł.

     

    Zachęty przekazane przez Bank

    Bank przekazał zachęty w postaci organizacji i sfinansowania trzech spotkań wyjazdowych dla klientów korporacyjnych i strategicznych klientów korporacyjnych. Spotkania miały przede wszystkim charakter edukacyjny podnoszący świadomość ekonomiczną klientów. W każdym z nich udział wzięli przedstawiciele przedsiębiorstw obsługiwanych przez Pion Klienta Korporacyjnego i Pion Klienta Strategicznego oraz pracownicy Banku, w tym: Główny Ekonomista Banku, przedstawiciele Pionu Klienta Korporacyjnego / Pionu Klienta Strategicznego oraz przedstawiciele Departamentu Skarbu. Bank przeznaczył na organizację tych trzech spotkań łączną kwotę wynoszącą 541,9 tysięcy złotych.

  • Zachęty przyjęte przez Bank

    • W grudniu
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług: dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/,odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za grudzień 2018 Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 185 822,52 zł.
    • W listopadzie
      Bank świadczył następujące czynności mające na celu podniesienie jakości świadczonych usług:
      dodanie osoby uprawnionej, zmiana danych osobowych, odkupienie z rejestru osoby zmarłej, powiadomienie o śmierci uczestnika, instrukcja płatnicza – zmiana/odwołanie, odwołanie osoby uprawnionej, wypłata środków z IKE/IKZE po śmierci uczestnika, zamówienie listu do Klienta, transfer spadkowy, odkupienie z tytułu kosztów pogrzebu, odwołanie blokady, wypłata środków z IKZE po śmierci Uczestnika, wypłata transferowa z IKE/IKZE po śmierci Uczestnika, ustanowienie blokady.
      Za listopadzie 2018 r. Bank przyjął od PKO TFI zachęty za świadczenie tych usług w wysokości: 234 059,30 zł.

     

    Zachęty przekazane przez Bank

    Bank przekazał zachętę w postaci organizacji i sfinansowania spotkania wyjazdowego dla strategicznych klientów korporacyjnych. Spotkanie miało przede wszystkim charakter edukacyjny podnoszący świadomość ekonomiczną klientów. W spotkaniu udział wzięli przedstawiciele przedsiębiorstw obsługiwanych przez Pion Klienta Strategicznego oraz pracownicy Banku, w tym: Główny Ekonomista Banku, przedstawiciele Pionu Klienta Strategicznego oraz przedstawiciele Departamentu Skarbu. Bank przeznaczył na organizację spotkania kwotę wynoszącą 118 tysięcy złotych.