W PKO Banku Polskim dbamy o swoich klientów. Szacuje się, że liczba osób z dysfunkcją słuchu w Polsce wynosi ok. 500 tys. Osoby te borykają się z poważną barierą komunikacyjną w miejscach użyteczności publicznej, ponieważ język migowy ma inną gramatykę i składnię, co sprawia, że tradycyjne informacje tekstowe mogą być dla części z nich niezrozumiałe.
Jak działa tłumacz Migam online?
Jak skorzystać z usługi tłumacz Migam?
Połączenie w placówce
- 1
Odwiedź najbliższy oddział lub agencję PKO Banku Polskiego
- 2
Pokaż pracownikowi znak pomocy osobom z wadą słuchu
- 3
Na telefonie wpisz w przeglądarce www.pkobp.pl/migam
Na stronie kliknij w przycisk „Połącz z tłumaczem” - 4
Wyraź zgody na dostęp przeglądarki do kamery i mikrofonu urządzenia, a następnie poczekaj na połączenie video z tłumaczem języka migowego
Wymagania techniczne
Jakie wymagania musi spełnić mój telefon, aby skorzystać z usługi Migam?
Minimalne warunki techniczne: każde urządzenie mobilne z dostępem do internetu oraz kamerą przednią i mikrofonem, aktualna przeglądarka Chrome, Firefox, Safari
Rekomendowane warunki techniczne: każde urządzenie mobilne z dostępem do Internetu oraz kamerą przednią i mikrofonem, aktualna wersja przeglądarki Chrome
Co zrobić, jak usługa Migam nie działa?
Jeżeli nie możesz połączyć się z Tłumaczem MIGAM wykonaj poniższe kroki:
- Sprawdź, czy masz zainstalowaną najnowszą wersję przeglądarki Chrome (wejdź do sklepu właściwego dla Twojego urządzenia, wpisz Chrome i wybierz Pobierz lub Aktualizuj)
- Sprawdź, czy przeglądarka ma dostęp do kamery i mikrofonu (Ustawienia/Aplikacje/Chrome/Uprawnienia aplikacji/włączone Aparat i Mikrofon)
- Sprawdź, czy Twój telefon ma dostęp do internetu. - minimalne wymaganie dla łącza internetowego 5 Mb/s
Usługa tłumacza migowego online została wdrożona przez PKO Bank Polski we współpracy z MIGAM S.A.