Jak zgłosić odwołanie do Rzecznika Klienta?
Dodatkowo, jeśli złożysz odwołanie, możesz umówić się na spotkanie z Rzecznikiem Klienta w siedzibie w Warszawie przy ul. Puławskiej 15, tel. +48 22 521 89 23 (nr czynny w dni robocze w godz. 09:00-16:00).
Dodatkowe informacje
Co powinna zawierać Twoja prośba do Rzecznika Klienta?
- Numer Twojej reklamacji – która była już rozpatrywana przez bank, a otrzymana odpowiedź jest niesatysfakcjonująca
- Odwołanie od decyzji banku, wskazanie nieuwzględnionych okoliczności sprawy i oczekiwanego od banku rozwiązania
- Twoje dane (imię, nazwisko i PESEL albo nazwę i REGON lub NIP) oraz ewentualnie numer konta
Kiedy otrzymasz odpowiedź?
- Do 30 dni kalendarzowych - jeśli odwołanie spełnia wyżej wymienione wymogi
- Jeśli nie będzie możliwości rozpatrzenia sprawy w podanym terminie, powiadomimy Cię o nowym przewidywanym terminie odpowiedzi
W jaki sposób otrzymasz odpowiedź?
- Na piśmie, ale jeżeli nam to zgłosisz, wyślemy odpowiedź e-mailem
- Wysyłamy odpowiedzi na dane adresowe, które są podane w naszym banku