Zmiana Warunków sprzedaży produktów i usług klientom korporacyjnym PKO Banku Polskiego SA Niederlassung Deutschland
Główne zmiany to:
- wprowadzenie opłaty za wzrost salda na rachunkach w ostatnim dniu roku
- podniesienie opłaty za wydanie tokena sprzętowego
- zmiany porządkowe.
Aby ułatwić Państwu analizę zmian w ofercie, przygotowaliśmy:
- Wykaz zmian w Warunkach sprzedaży, obowiązujących od 1 listopada 2024 r.
- Nowe, zmienione Warunki sprzedaży, obowiązujące od 1 listopada 2024 r.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Ogólnymi Warunkami Współpracy Klienta z PKO Bankiem Polskim SA Niederlassung Deutschland (Allgemeine Geschäftsbedingungen) mają Państwo prawo bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z datą dostarczenia do Banku zawiadomienia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub od daty wskazanej przez Państwa, ale przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian. Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć w punkcie 18 Ogólnych Warunków Współpracy Klienta z PKO Bankiem Polskim SA Niederlassung Deutschland.
Zawiadomienie o odmowie przyjęcia nowych Warunków należy przesłać na adres korespondencyjny, podany w umowie zawartej z Bankiem lub na adres siedziby Banku: Frankfurt am Main, 60-311, Neue Mainzer Strasse 52-58.
Jeśli nie poinformują nas Państwo o odmowie akceptacji wprowadzanych zmian przed 1 listopada 2024 r., uznaje się je za przyjęte.
Jeśli mają Państwo pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.