Zmiana Warunków sprzedaży produktów i usług klientom korporacyjnym PKO Banku Polskiego SA Niederlassung Deutschland

01.11.2024
Od 1 listopada 2024 r. dokonane zostaną zmiany w Warunkach sprzedaży produktów i usług klientom korporacyjnym PKO Banku Polskiego SA Niederlassung Deutschland

Główne zmiany to:

  • wprowadzenie opłaty za wzrost salda na rachunkach w ostatnim dniu roku
  • podniesienie opłaty za wydanie tokena sprzętowego
  • zmiany porządkowe.

Aby ułatwić Państwu analizę zmian w ofercie, przygotowaliśmy:

  • Wykaz zmian w Warunkach sprzedaży, obowiązujących od 1 listopada 2024 r.
  • Nowe, zmienione Warunki sprzedaży, obowiązujące od 1 listopada 2024 r. 

Jednocześnie informujemy, że zgodnie z Ogólnymi Warunkami Współpracy Klienta z PKO Bankiem Polskim SA Niederlassung Deutschland (Allgemeine Geschäftsbedingungen) mają Państwo prawo bezpłatnego wypowiedzenia umowy dotkniętej zmianami ze skutkiem natychmiastowym (tj. z datą dostarczenia do Banku zawiadomienia o odmowie przyjęcia nowych warunków) lub od daty wskazanej przez Państwa, ale przed datą wejścia w życie wyżej wskazanych zmian. Więcej informacji na temat rozwiązania umowy z nami można znaleźć w punkcie 18 Ogólnych Warunków Współpracy Klienta z PKO Bankiem Polskim SA Niederlassung Deutschland.

Zawiadomienie o odmowie przyjęcia nowych Warunków należy przesłać na adres korespondencyjny, podany w umowie zawartej z Bankiem lub na adres siedziby Banku: Frankfurt am Main, 60-311, Neue Mainzer Strasse 52-58.

Jeśli nie poinformują nas Państwo o odmowie akceptacji wprowadzanych zmian przed 1 listopada 2024 r., uznaje się je za przyjęte.

Jeśli mają Państwo pytania lub wątpliwości, prosimy o kontakt z doradcą lub opiekunem w Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego.