Serwis internetowy iPKO i aplikacja mobilna IKO

Osoby niewidome i słabowidzące korzystają ze specjalnego oprogramowania. Wszystkie treści na ekranie naszej bankowości elektronicznej są przekazywane syntetycznym głosem lub alfabetem Braille’a.

Jakie przeglądarki polecamy?

Jakie oprogramowanie polecamy?

 

Dokumenty w PJM (Polskim Języku Migowym) i zgodne ze standardami WCAG (Web Content Accessibility Guidelines).

Przejdź na stronę, na której zamieszczamy dokumenty w PJM.

Staramy się przygotowywać nasze dokumenty cyfrowe tak, żeby były czytelne i rozpoznawalne dla programów czytających. Zwracamy szczególną uwagę na m.in. logiczną strukturę nagłówków, dobrze skonstruowane tabele, elementy graficzne z opisami.


Jak obsługujemy?

Obsługa w naszych placówkach

  • Zapraszamy do oddziałów PKO Banku Polskiego z psem przewodnikiem lub asystującym. Jakie warunki wystarczy spełnić?
    • pies musi mieć uprząż z widocznym napisem „Pies asystujący”
    • prosimy o wzięcie ze sobą certyfikatu, który potwierdzi, że pies jest wyszkolonym psem przewodnikiem
  • Znajdź na mapie oddział z ułatwionym dostępem
    • Specjalny podjazd dla wózków inwalidzkich
    • Obsługa w języku migowym

Obsługa w naszych bankomatach

  • Udostępniamy także przewodnik, który pomoże Ci sprawnie obsłużyć nasze bankomaty z ułatwieniami dostępu dla osób niewidomych (Przewodnik korzystania z udźwiękowionego bankomatu (pdf, 2 MB)).
  • W naszych automatach w łatwym do odnalezienia miejscu są wejścia na słuchawki, w których odtwarzane są komunikaty wyświetlane na monitorze

Obsługa w języku migowym – sprawdź naszą usługę Migam!

  • Zapraszamy do oddziałów i agencji Banku, w których można skorzystać z usługi MIGAM – tłumacz online, dzięki któremu nasi niesłyszący i niedosłyszący klienci mogą bezpośrednio przy stanowisku bankowym, porozmawiać z doradcą o swoich finansach używając języka migowego. Przejdź do MIGAM