Wskaż w jaki sposób chcesz otrzymać odpowiedź

Dołożymy starań, aby odpowiedzieć jak najszybciej

  • Dane kontaktowe

  • Wyrażam zgodę na:
  • Zgadzam się na jednorazowy kontakt e-mailowy lub telefoniczny banku w celu odpowiedzi na moje pytanie, w tym przekazania mi informacji marketingowych i handlowych, jeżeli wymaga tego odpowiedź na zadane pytanie.
  • Sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych w celach marketingowych. Zapoznaj się z pełną informacją.
    Zmiana lub wycofanie zgód
    Swoimi zgodami możesz zarządzać m.in. w serwisie iPKO w zakładce Ustawienia lub w ustawieniach aplikacji IKO w zakładce Moje dane. W każdej chwili możesz wycofać wszystkie lub wybrane zgody. Nie oznacza to jednak, że przetwarzanie zgromadzonych do tego momentu danych było niezgodne z prawem.

    Sprzeciw wobec marketingu
    Jeśli nie chcesz otrzymywać informacji marketingowych w żadnej formie, możesz złożyć sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych w celach marketingowych.
    Jeśli nie złożysz sprzeciwu wobec marketingu, nadal będziemy mogli Ci przesyłać informacje marketingowe banku, ale tylko w formie listu papierowego (nawet jeśli nie zaznaczysz żadnej zgody).

    Jak złożyć sprzeciw?
    Sprzeciw możesz złożyć w bankowości elektronicznej, na infolinii, w dowolnym oddziale lub listownie. Po złożeniu sprzeciwu w każdej chwili możesz zmienić zdanie i wyrazić zgodę.

    Jakie są skutki złożenia sprzeciwu?
    Po złożeniu sprzeciwu nie będziemy przetwarzali Twoich danych osobowych w celach marketingowych i nie będziemy przesyłali Ci w żadnej formie ofert oraz informacji marketingowych (w tym od podmiotów współpracujących).

    Pamiętaj, że po złożeniu sprzeciwu nie będziemy mogli się z Tobą kontaktować, aby:
    • przedstawiać Ci informacje marketingowe, w tym promocje obejmujące produkty i usługi bankowe,
    • zaproponować Ci specjalne warunki dla nowych lub już posiadanych przez Ciebie produktów,
    • przedstawiać Ci inne oferty specjalne dopasowane do Twoich potrzeb.
  • Administratorem danych osobowych jest PKO Bank Polski S.A. Zapoznaj się z pełną informacją o przetwarzaniu danych osobowych.
    Na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „Rozporządzeniem”, informujemy, że:
    1. Administrator danych
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000026438, NIP: 525-000-77-38, REGON: 016298263, kapitał zakładowy (kapitał wpłacony) 1 250 000 000 zł, infolinia: 800 302 302, zwana dalej „Bankiem”.
    2. Inspektor Ochrony Danych
    W Banku powołany został Inspektor Ochrony Danych. Adres: Inspektor Ochrony Danych, ul. Puławska 15, 02-515 Warszawa, iod@pkobp.pl. Dane dotyczące Inspektora Ochrony Danych są dostępne na stronie internetowej Banku w zakładce „RODO” (https://www.pkobp.pl/rodo/) oraz w oddziałach i agencjach Banku.
    3. Cel przetwarzania danych i podstawy prawne
    Dane osobowe mogą być przetwarzane przez Bank w następujących celach:
    1. udzielania odpowiedzi na prośbę o kontakt i zadane pytanie, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia
    2. marketingu, w tym promocji produktów oferowanych przez Bank lub usług świadczonych przez Bank lub spółki z Grupy Kapitałowej Banku lub podmioty współpracujące z Bankiem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a i lit. f Rozporządzenia,
    3. rozpatrzenia reklamacji, wniosków oraz odwołań, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b-c i lit. f Rozporządzenia,
    4. Udostępnienie danych osobowych
    Pani/Pana dane mogą być udostępniane przez Bank: podmiotom i organom, którym Bank jest zobowiązany lub upoważniony udostępnić dane osobowe na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym podmiotom oraz organom uprawnionym do otrzymania od Banku danych osobowych lub uprawnionych do żądania dostępu do danych osobowych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
    5. Okres przechowywania danych osobowych
    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres: udzielania odpowiedzi na prośbę o kontakt i zadane pytanie oraz przez okres 1 roku od jej udzielenia.
    6. Przysługujące prawa
    W związku z przetwarzaniem przez Bank Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu:
    1. prawo dostępu do danych osobowych,
    2. prawo do sprostowania danych osobowych,
    3. prawo usunięcia danych osobowych (prawo do bycia zapomnianym),
    4. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    5. prawo do przenoszenia danych do innego administratora,
    6. prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych,
    7. prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Bank będzie przetwarzał Pani/Pana dane osobowe w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
    8. prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia.
    7. Wymóg podania danych
    Pani/Pana dane osobowe są niezbędne do zrealizowania przekazanej prośby o kontakt i nie jest możliwe jej wykonanie bez podania danych.
    8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie
    Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.

 

 

 Centrala PKO Banku Polskiego

   Adres siedziby

  PKO Bank Polski Spółka Akcyjna - Centrala
  ul. Puławska 15
  02-515 Warszawa

  NIP: 5250007738
  Regon: 016298263
  Kod BIC (Swift): BPKOPLPW