Przenieś do nas wszystkie wypłaty i zlecaj je bez ograniczeń według indywidualnych potrzeb Twojej firmy.
Wypłaty Masowe to zlecenia dla osób bez rachunku lub takich, które wolą szybko otrzymać gotówkę w dowolnym oddziale lub bankomacie PKO Banku Polskiego.
W serwisie iPKO biznes możesz:
Realizujemy wypłaty w walucie wybranego rachunku: PLN, USD, EUR, CHF lub GBP. Wypłaty w walucie obcej można odebrać w wybranych oddziałach, ale nie agencjach.
Limit pojedynczego zlecenia realizowanego w oddziale to 10 000 PLN lub 2 000 EUR, USD, GBP i CHF. Limit można zwiększyć lub zmniejszyć. Dla zleceń realizowanych w bankomacie kwota zlecenia musi być podzielna przez 50 i nie przekraczać 4 000 PLN.
Nie blokujemy pieniędzy na rachunku. Pobieramy je w momencie, gdy odbiorca realizuje wypłatę. Oznacza to, że w momencie zlecania wypłaty, nie musisz mieć pełnej kwoty na rachunku. Odpowiednia kwota musi być na koncie w momencie wypłaty realizowanej przez odbiorcę.
Możesz anulować niezrealizowane zlecenia w dowolnej chwili w serwisie internetowym iPKO biznes.
Wystarczy, że odbiorca odwiedzi oddział w wyznaczonym przez Ciebie terminie. Nasz pracownik poprosi go o okazanie dokumentu tożsamości.
Na numer telefonu podany przez Ciebie w zleceniu wypłaty odbiorca otrzyma wiadomość SMS z kodem Awizo. Podczas realizacji wypłaty w bankomacie wyślemy mu wiadomość głosową z PIN-em.
Co zawiera wiadomość SMS wysyłana do odbiorcy wypłaty w bankomacie?
Wiadomość zawiera:
Po wpisaniu kodu Awizo i kwoty zlecenia wyślemy do odbiorcy wiadomość głosową z PIN-em do wypłaty.
(Każdą wypłatę można zawsze odebrać w dowolnym oddziale PKO Banku Polskiego)
Status sprawdzisz w serwisie internetowym iPKO biznes.
Poinformuj odbiorcę o czekającym na niego zleceniu wypłaty i terminie odbioru pieniędzy. W wypadku zleceń wysokokwotowych odbiorca jest zobowiązany do wcześniejszego powiadomienia oddziału, w którym chce zrealizować wypłatę.