*Potwierdzanie płatności w aplikacji IKO jest dostępne wyłącznie dla kart firmowych wydanych dla Firm lub Przedsiębiorstw
1. Na urządzeniu, na którym wykonujesz płatność, zobaczysz komunikat z prośbą o potwierdzenie 3D-Secure. Jeśli masz aplikację na kilku urządzeniach, dostaniesz komunikat z opcją wyboru, na którym urządzeniu chcesz potwierdzić swoją płatność. Zaznacz odpowiednie i kliknij Dalej.
2. Na telefonie dostaniesz powiadomienie push, aby potwierdzić płatność online w swojej aplikacji. Kliknij w to powiadomienie lub przejdź bezpośrednio do aplikacji.
3. Sprawdź, czy dane płatności się zgadzają i potwierdź operację PIN-em do aplikacji.
4. Gdy potwierdzisz operację, wróć do sklepu i sprawdź, czy potwierdzenie 3D-Secure zostało wykonane.
1. Na urządzeniu, na którym wykonujesz płatność, zobaczysz komunikat z prośbą o potwierdzenie 3D-Secure. Sprawdź, czy dane płatności się zgadzają, a następnie podaj kod SMS, który wysłaliśmy na Twój numer telefonu i kliknij Dalej.
2. Wpisz swój PIN do karty (pole na PIN jest szyfrowane, aby lepiej zabezpieczyć Twoją płatność) i kliknij Potwierdź.
3. Zobaczysz informację, że potwierdzenie 3D-Secure zostało wykonane.
Warto wiedzieć!
Niektóre sklepy internetowe mogą wymagać potwierdzenia płatności tylko w aplikacji. Zdarza się, że nie zostaniesz poproszony o dodatkową autoryzację. Może to dotyczyć:
Aby zmienić ustawienia 3D-Secure, zadzwoń na naszą infolinię: