Więcej o koncie Platinium II
Dostęp do usług maklerskich
0 zł za prowadzenie rachunku papierów wartościowych w ramach usług powierniczych
0 zł za prowadzenie rachunku inwestycyjnego
Powiadomienia
0 zł za powiadomienia SMS
Ubezpieczenie NNW i pakiet Concierge
Bezpłatne Ubezpieczenie NNW w wysokości 5000 zł oraz pakiet Concierge
Płatności zbliżeniowe
Płatności zbliżeniowe telefonem
Oferta usług dodatkowych
Dostęp do szerokiej oferty usług dodatkowych: pożyczki gotówkowej, kredytów, depozytów i lokat oraz prestiżowych kart kredytowych
100 dni na testowanie
Sprawdź swoje konto na różne sposoby i zdecyduj, czy do Ciebie pasuje. Testuj konto przez 100 dni, a jeśli nie spełni Twoich oczekiwań – zwrócimy koszty za usługi, z których skorzystasz
Więcej w regulaminie promocjiOpłaty
Konto i karta
- Prowadzenie konta, gdy wpływy w ostatnim miesiącu wynoszą min. 20 000 zł lub średnie miesięczne saldo aktywów na produktach to min. 250 000 zł0/80 zł
- Obsługa karty0 zł
Przelewy
- Przelewy BLIK na numer telefonu0 zł
- Przelewy standardowe w serwisie iPKO oraz aplikacji IKO0 zł
- Przelewy standardowe w oddziale lub przez infolinię0 zł
Wpłaty i wypłaty
- Wypłaty i wpłaty w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego0 zł
- Wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce0 zł
- Wypłaty kartą z bankomatów innych niż PKO Banku Polskiego w Polsce0 zł
- Wypłaty kartą z bankomatów za granicą10 zł
- Wypłaty i wpłaty w placówce banku0 zł
Sposób liczenia średniego salda aktywów oraz wykaz aktywów uwzględnianych do wyliczenia średniego salda dla Posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych Konto Aurum oraz Konto Platinium II
Otwórz konto Platinium II
Przez internet
- 1
Złóż wniosek online
Złóż wniosek na stronie pkobp.pl lub w serwisie iPKO. Wybierz opcję Wizyta kuriera - 2
Podpisz dokumenty
Kurier dostarczy dokumenty do podpisu
oraz kartę do konta w ciągu 2 dni - 3
Korzystaj z konta
Konto aktywujesz po potwierdzeniu tożsamości i wizycie kuriera. Po podpisaniu dokumentów dostajesz pełny dostęp do serwisu iPKO i aplikacji IKO
W oddziale
- 1
Przyjdź do dowolnego oddziału PKO Banku Polskiego
Weź ze sobą dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport) - 2
Podpisz umowę
Dokumenty do podpisu przygotuje dla Ciebie doradca - 3
Aktywuj usługi bankowości elektronicznej
Korzystaj z serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.
Aplikacja (mobilna) IKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Infolinia banku
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Serwis (internetowy) iPKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Karta kredytowa Mastercard Platinum:
Przyznanie karty i wysokość limitu zależą od zdolności kredytowej, którą ocenimy po złożeniu wniosku.
Informacje o karcie, w tym szczegóły dot. opłat i prowizji, znajdziesz na naszej stronie.
Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 19,36%, całkowita kwota kredytu 40 000 zł, całkowita kwota do zapłaty 43 949,31 zł, oprocentowanie zmienne 17,75%/rok, całkowity koszt kredytu 3949,31 zł (w tym: opłata za obsługę karty kredytowej 0 zł, odsetki 3949,31 zł, obligatoryjne ubezpieczenie na życie 0 zł), 12 miesięcznych rat równych po 3662,44 zł. Kalkulacja została dokonana na dzień 13.01.2025 r. na reprezentatywnym przykładzie. Do obliczenia powyższych parametrów przyjęto, że limit w wysokości 40 000 zł został wykorzystany jednorazowo w całości poprzez dokonanie transakcji bezgotówkowej przy fizycznym użyciu karty (z wyłączeniem polecenia przelewu, polecenia przelewu wewnętrznego, Szybkiej gotówki – jednorazowej dyspozycji przekazania środków na dowolny rachunek bankowy i transakcji dokonanych w punktach oznaczonych jako kasyna gry, salony gier, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory) w miesiącu, w którym klient ją otrzymał.
Wyjaśniamy oznaczenia
1Za wypłaty gotówki w walutach obcych z bankomatów ich operatorzy mogą pobierać opłaty. Dodatkowo gdy nie skorzystano z funkcji wielowalutowej karty, wypłaty gotówki w walutach obcych, w tym transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej dla płatności gotówkowych, wiążą się z pobraniem prowizji za przewalutowanie. Zasady przewalutowania operacji zawierają. Ogólne warunki prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla Klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA. Wysokość prowizji za przewalutowanie transakcji dostępna jest w Taryfie prowizji i opłat. Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania:
- Transakcja musi być realizowana w walucie PLN, EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF,
- Bank prowadzi dla Klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji transakcji,
- Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania transakcji,
- Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.