Karta dla wybranej osoby

Chcesz, żeby zaufana osoba miała dostęp do pieniędzy z Twojego konta i pomagała Ci w zakupach, płaceniu rachunków i wypłatach gotówki?

 

  • Na Twoją prośbę wydamy takiej osobie kartę dla Użytkownika do Twojego konta – wystarczy, że ma skończone 13 lat
  • Zaufana osoba zyska dostęp do Twoich pieniędzy, a Ty wciąż będziesz mieć nad nimi kontrolę

Kiedy przyda Ci się karta debetowa dla wybranej osoby?

Grafika w kafelku Nie możesz iść do bankomatu po gotówkę?

Nie możesz iść do bankomatu po gotówkę?

Wybrana osoba może wypłacić dla Ciebie pieniądze.

Grafika w kafelku Potrzebujesz, żeby ktoś zrobił Ci zakupy w sklepie?

Potrzebujesz, żeby ktoś zrobił Ci zakupy w sklepie?

Nie musisz już dawać gotówki – wybrana osoba może zapłacić w sklepie kartą bezpośrednio z Twojego konta.

Grafika w kafelku Twoje dziecko wyjeżdża za granicę lub wychodzi ze znajomymi?

Twoje dziecko wyjeżdża za granicę lub wychodzi ze znajomymi?

Daj dziecku kartę i ustal limity wydatków.

Grafika w kafelku Chcesz zrobić zakupy przez internet, ale nie wiesz jak?

Chcesz zrobić zakupy przez internet, ale nie wiesz jak?

Wybrana osoba może zrobić je dla Ciebie i zapłacić kartą do Twojego konta

Jak może wyglądać Twoja karta?

Grafika Góry

Góry

Grafika Rafa

Rafa

Grafika Tukan

Tukan

Pytania i odpowiedzi

    • Płatności zrobione kartą przez wybraną osobę sprawdzisz w historii swojego konta
    • W każdej chwili możesz ograniczyć dostęp do swoich pieniędzy – wystarczy zmienić wartość dziennych limitów lub zastrzec kartę.
    • Ustalasz dzienne limity dla transakcji w internecie oraz do wypłaty gotówki z bankomatów.
    • Wybrana osoba nie może sprawdzać historii ani salda Twojego konta
  • Karta jest wydawana do większości kont osobistych, z wyjątkiem PKO Konta dla Młodych i Podstawowego Rachunku Płatniczego.

  • Wysokość dziennych limitów gotówkowych, bezgotówkowych i transakcji internetowych ustawisz w  serwisie iPKO lub aplikacji IKO. Wybrana osoba nie może przekroczyć ustalonych limitów na karcie.

  • Kartę wydajemy na 4 lata. Po tym czasie automatycznie przedłużymy jej ważność – nową kartę wyślemy na wskazany przez Ciebie adres. Nieważną kartę należy zniszczyć w taki sposób, aby nie można było jej odtworzyć.

  • W razie utraty karty zastrzeż ją w serwisie iPKO lub aplikacji IKO albo zadzwoń na naszą Infolinię:

    • 800 302 302 – czynna codziennie 24/7 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju, w pozostałych przypadkach opłata zgodna z taryfą operatora)
    • (+48) 81 535 60 50 – numer dla osób, które są za granicą (opłata zgodna z taryfą operatora)

     Na Twój wniosek wydamy nową kartę.

    • Użytkownik karty powinien przechowywać dowody operacji do momentu otrzymania wyciągu z rachunku
    • Informować o każdorazowej zmianie danych zawartych we wniosku o wydanie karty dla użytkownika
    • Numer PIN należy zapamiętać lub zanotować w sposób uniemożliwiający jego odtworzenie przez inne osoby
    • Numeru PIN nie należy przechowywać razem z kartą, a zwłaszcza zapisywać na karcie
    • Numeru PIN nie należy podawać osobom trzecim
    • Kartę należy chronić przed utratą lub zniszczeniem, a w przypadku utraty karty Posiadacz/Użytkownik karty powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt telefonicznie lub w najbliższym oddziale banku
    • Numer PIN powinien być wprowadzony przez Użytkownika karty w taki sposób, aby nie mógł zostać odczytany przez osoby trzecie

Serwis (internetowy) iPKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Aplikacja (mobilna) IKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Wydanie karty

Definicja prawna

to określenie na wydanie karty płatnicznej. Jest to usługa polegająca na wydaniu karty płatniczej, o której mowa w art. 2 pkt 15a ustawy.

Co to dla Ciebie znaczy?

Usługa, w ramach której wydajemy kartę płatniczą.