Karta debetowa PKO Junior

  • Wygodna i bezpieczna karta debetowa dla dzieci do 12 lat
  • Z kartą Twoje dziecko może płacić: zbliżeniowo, w internecie oraz wypłacać pieniądze w bankomatach

Co daje karta debetowa PKO Junior dziecku?

Grafika w kafelku Płatności zbliżeniowe i internetowe

Płatności zbliżeniowe i internetowe

Zbliżeniowo dziecko może płacić do 30 zł bez PIN-u

Grafika w kafelku Bezpłatne wypłaty i doładowania telefonu

Bezpłatne wypłaty i doładowania telefonu

W bankomatach PKO Banku Polskiego dziecko wypłaci pieniądze i doładowuje telefon za darmo

Grafika w kafelku Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo

Dziecko korzysta z karty i nie nosi przy sobie gotówki

Grafika w kafelku Galeria wizerunków

Galeria wizerunków

W naszej galerii kart dziecko na pewno znajdzie coś dla siebie1 – mamy nawet wizerunki Ekstraklasy

Co daje karta debetowa PKO Junior rodzicom?

Grafika w kafelku Kontrola wydatków

Kontrola wydatków

Możesz w każdej chwili sprawdzić historię płatności oraz ile dziecko ma pieniędzy na karcie

Grafika w kafelku Zarządzanie online kartą dziecka

Zarządzanie online kartą dziecka

Przez swój serwis iPKO i aplikację IKO m.in. aktywujesz kartę dziecka, zasilisz ją, zmienisz dzienne limity transakcji

Jak zamówić dziecku kartę debetową PKO Junior?

W serwisie iPKO

  • 1

    Zaloguj się do iPKO

    Zaloguj się do swojego serwisu i przejdź kolejno: Oferta → Karty → Dla dzieci → Wniosek o kartę

  • 2

    Wypełnij i zatwierdź wniosek

    Uzupełnij i zatwierdź wniosek – wyślemy kartę pocztą
  • 3

    Aktywuj kartę

    Nadaj karcie PIN i aktywuj ją w swoim serwisie iPKO lub aplikacji IKO

Jak może wyglądać Twoja karta?

Grafika Góry

Góry

Grafika Rafa

Rafa

Grafika Tukan

Tukan

Pytania i odpowiedzi

  • Kartę dla swojego dziecka możesz zamówić w serwisie iPKO lub w naszym oddziale. Jedynym warunkiem jest to, czy masz konto w naszym banku.

  • Aby nadać PIN karcie, zaloguj się swojego iPKO lub IKO i ustaw kod. Następnie aktywuj ją w serwisie lub aplikacji. Kartę możesz aktywować, również podczas płatności za zakupy. Przy pierwszej płatności w terminalu, trzeba podać PIN.

  • Kartę zasilisz:

    • Przelewem z dowolnego banku
    • Przelewem w aplikacji IKO lub serwisie iPKO
    • We wpłatomacie PKO Banku Polskiego
    • Wpłatą gotówką w dowolnej placówce

    Pamiętaj, że za zasilenie karty w iPKO, IKO, wpłatomacie czy naszej placówce nic nie płacisz.

    • Jeżeli dziecko zgubiło kartę, zastrzeżesz ją:
        • online w aplikacji IKO lub serwisie  iPKO
        • na całodobowej infolinii pod nr 800 302 302, jeśli dzwonisz z kraju lub pod nr +48 81 535 60 60, jeśli dzwonisz z zagranicy
    • Kiedy zgłosisz utratę karty, my przejmujemy odpowiedzialność za wszystkie zrobione nią operacje, za wyjątkiem sytuacji przewidzianych w regulaminie karty debetowej PKO Junior
    • Karty dla dzieci wydajemy co dwa lata. Na przodzie każdej karty umieszczamy datę ważności. Możesz ją sprawdzić też w iPKO i IKO
    • Do 13. roku życia wznawiamy ją automatycznie i wysyłamy na adres korespondencyjny rodzica
    • Ty i Twoje dziecko odebraliście już wznowioną kartę?
        • Pamiętaj, że PIN się nie zmienił
        • Teraz wystarczy już tylko aktywować kartę i gotowe
    • Transakcje płatnicze w walutach obcych wykonane kartą Visa są przeliczane przez organizację płatniczą Visa na walutę polską według kursów stosowanych przez tę organizację w dniu dokonania transakcji.
    • Sprawdź kursy walutowe stosowane przez Visa.
  • Co to jest chargeback i kiedy możesz z niego skorzystać?

    Dzięki chargeback, czyli procedurze obciążenia zwrotnego,  masz szansę odzyskać pieniądze z transakcji zrealizowanej kartą. Aby uruchomić procedurę chargeback musisz złożyć reklamację w Banku. Chargeback prowadzimy w oparciu o regulacje Visa lub Mastercard. Przykładowe sytuacje, w których możemy wystąpić o zwrot w Twoim imieniu: 

    • sklep internetowy nie dostarczył Ci zamówionego towaru
    • wycieczka, lot, koncert opłacone kartą, zostały odwołane
    • sklep obciążył Cię podwójnie za ten sam zakup
    • bankomat innego banku nie wydał Ci gotówki, a wypłata obciążyła Twoje konto

    Co zrobić w celu złożenia reklamacji?

    • Najpierw spróbuj rozwiązać problem z dostawcą usługi – historia korespondencji z dostawcą przyda Ci się do złożenia u nas reklamacji
    • Przy składaniu reklamacji podaj: datę transakcji, jej kwotę i walutę, nazwę dostawcy usługi, numer swojej karty i opis sytuacji
    • Możemy poprosić Cię o dodatkowe informacje lub dokumenty

    Kiedy rozpoczynamy procedurę chargeback?

    Po złożeniu przez Ciebie reklamacji, zgłosimy Twoją sprawę do dostawcy usługi za pośrednictwem Visa lub Mastercard i spróbujemy w Twoim imieniu odzyskać pieniądze – odezwiemy się do Ciebie tak szybko, jak to będzie możliwe i poinformujemy Cię o wynikach procedury chargeback.  Nie wszystkie transakcje kartą mogą być objęte procedurą chargeback, ale nie oznacza to automatycznego odrzucenia reklamacji – każdą sprawę rozpatrujemy indywidualnie. Pamiętaj, złóż reklamację niezwłocznie, mamy ograniczony czas na wystąpienie z procedurą chargeback.

1 Możliwość wyboru karty z jednym z 30 wizerunków z naszej galerii, w tym klubów piłkarskiej Ekstraklasy. Opłata za wydanie karty to 15 zł. Wybór wizerunku następuje w trakcie zakupu karty.