Jak zrobić przelew natychmiastowy BLIK?
Jak zlecić przelew na telefon BLIK?
Jak zacząć odbierać przelewy na telefon BLIK?
Zarejestruj swój numer w systemie BLIK.
3. Potwierdź rejestrację numeru PIN-em w aplikacji IKO. Gotowe. Możesz już odbierać i wysyłać BLIKA
Jak wysłać prośbę o przelew z aplikacji IKO?
Nie możesz doczekać się przelewu od znajomego? Przypomnij się i wyślij prośbę z gotowym przelewem do zaakceptowania. Prośba o przelew działa tylko między użytkownikami aplikacji IKO.
1. Przejdź do Płatności
2. Wybierz Prośba o przelew
3. Wpisz nazwę i kwotę przelewu, a następnie:
- podaj numer telefonu, na który wyślemy prośbę w powiadomieniu push w aplikacji IKO lub
- stwórz kod QR i wyślij go w komunikatorze na swoim telefonie, np. e-mail, Messenger czy WhatsApp
Jak wysłać pieniądze w odpowiedzi na prośbę o przelew?
Uważaj na fałszywe wiadomości Messenger, Facebook i e-mail
Jak wysłać pieniądze w odpowiedzi na powiadomienie PUSH?
1. Wejdź w powiadomienie z prośbą o przelew
2. Sprawdź dane przelewu – tytuł, kwotę i numer telefonu odbiorcy
3. Zatwierdź przelew - pieniądze od razu trafią na konto odbiorcy. Kwoty powyżej 50 zł potwierdzisz PIN-em do aplikacji
Jak wysłać pieniądze w odpowiedzi na kod QR?
1. Zapisz przysłany kod QR na swoim urządzeniu (komputer, tablet, telefon) i wejdź do aplikacji IKO w Płatności → Zeskanuj i zapłać
2. Zeskanuj kod QR lub wybierz zapisaną grafikę z kodem QR z pamięci telefonu. Aplikacja sczyta dane z kodu i umieści je we właściwe pola
3. Sprawdź poprawność danych i zatwierdź przelew
Najczęściej zadawane pytania o przelewie na telefon
Kto może odbierać przelewy na telefon BLIK?
Wszystkie osoby, które mają aplikację IKO lub inną aplikację bankową, która działa w systemie BLIK. W obu przypadkach trzeba zarejestrować swój numer w systemie BLIK.Jak włączyć lub wyłączyć oznaczanie odbiorców BLIK w swoich Kontaktach?
Rozwiń swój profil i wejdź w Ustawienia → Ustawienia BLIK → Oznacz odbiorców przelewów BLIK.Na czym polega oznaczenie odbiorców przelewów na telefon BLIK w moich Kontaktach?
Na liście kontaktów w swoim telefonie zobaczysz logo BLIKA przy osobach, które odbierają przelewy na telefon w ramach systemu BLIK.
Pamiętaj, że dane o oznaczeniu tych osób są przetwarzane przez PKO Bank Polski tylko w bieżącym celu realizacji usługi. Nie mamy dostępu do Twojej listy kontaktów.