Więcej o Internetowym Koncie Pacjenta (IKP)
- Co sprawdzisz na Internetowym Koncie Pacjenta?
- e-recepty – razem z informacją o dawkowaniu leków
- e-skierowania – wraz z informacją o zaplanowanych wizytach u lekarza, zabiegach oraz pobytach w szpitalach i uzdrowiskach
- recepty zrealizowane od 1 stycznia 2019 r., również te papierowe
- historię wizyt od 2008 r., za które zapłacił NFZ
- Co zyskasz z Internetowym Kontem Pacjenta?
- otrzymasz e-receptę SMS-em lub e-mailem oraz, jeżeli masz przepisane więcej leków, każdy z nich możesz kupić w różnych aptekach bez utraty refundacji
- otrzymasz kolejną e-receptę bez konieczności wizyty w gabinecie (w przypadku chorób przewlekłych, po ustaleniu z lekarzem)
- udostępnisz bliskiej osobie lub lekarzowi informację o stanie zdrowia oraz historię przepisanych leków
- masz dostęp do danych medycznych swoich dzieci do 18. roku życia oraz osób, które Cię do tego upoważniły
- zapiszesz dziecko w wieku 12 i 13 lat na bezpłatne szczepienie przeciw HPV
- zmienisz lekarza, pielęgniarkę lub położną podstawowej opieki zdrowotnej
- złożysz wniosek o kartę EKUZ – Europejską Kartę Ubezpieczenia Zdrowotnego
- otrzymasz e-skierowanie na bezpłatne badania w ramach programu Profilaktyka 40 plus oraz zapiszesz się od razu na badania
pobierzesz Unijny Certyfikat COVID (UCC)
Żeby korzystać z IKP, możesz użyć e-Tożsamości
3 kroki do e-Tożsamości
Jak utworzyć w serwisie iPKO?
- 1
Zaloguj się do serwisu iPKO
Po zalogowaniu do iPKO przejdź do sekcji e-Urząd i wybierz e-Tożsamość - 2
Sprawdź swoje dane
Sprawdź poprawność danych i zaktualizuj je w razie potrzeby - 3
Potwierdź
Potwierdź utworzenie e-Tożsamości narzędziem autoryzacyjnym
Jak skorzystać?
- 1
Na stronie Internetowego Konta Pacjenta wybierz w części MojeID logo PKO Banku Polskiego
- 2
Jeżeli nie masz jeszcze e-Tożsamości – utworzymy ją automatycznie. Wystarczy, że sprawdzisz poprawność danych i zatwierdzisz jej utworzenie
- 3
Poprosimy Cię o potwierdzenie przekazania zestawu danych, których potrzebuje dostawca usługi