NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Korzystanie z bankowości online PKO Banku Polskiego

Twoje dane

  •  Czy zmienisz dane w serwisie iPKO?Czy zmienisz dane w aplikacji IKO?
    dokument tożsamościtaktak
    numer telefonutak-
    adres e-mailtaktak
    adres zamieszkaniatak-
    adres korespondencyjnytaktak
    zgody marketingowetaktak
  • Tak, możesz to zrobić w serwisie iPKO lub aplikacji IKO - jak zmienić dane przez internet?

Stan konta i historia

  • Dostępne środki to faktyczna kwota pieniędzy, którą możesz wydać – pomniejszyliśmy ją o wszystkie transakcje, które czekają na zaksięgowanie Dostępne środki to faktyczna kwota pieniędzy, którą możesz wydać – pomniejszyliśmy ją o wszystkie transakcje, które czekają na zaksięgowanie
  • Saldo księgowe (stan konta) to kwota jeszcze nie pomniejszona o Twoje ostatnie wydatki, które czekają na zaksięgowanie (blokady)

     Co to są transakcje zrealizowane?

    Płatność została zrealizowana i zaksięgowana na koncie odbiorcy. Ten status dotyczy wszystkich transakcji, np. przelewów lub płatności w sklepach i internecie. Szczegóły znajdziesz w historii konta.

    Czym jest blokada?

    Blokada dotyczy nierozliczonych transakcji – w takim przypadku pieniądze nie zostały ściągnięte z Twojego konta, ale nie możesz też z nich skorzystać. Blokadę zakładamy dla wszystkich płatności kartą i wypłat z bankomatu. Więcej w szczegółach konta.
  • Płatność nie została jeszcze zrealizowana. Ten status dotyczy najczęściej przelewów, które chcesz zrobić w przyszłości, np. zleceń stałych. Pamiętaj, że transakcję oczekującą możesz anulować.
  • Płatność została anulowana przez Ciebie, inną upoważnioną osobę lub przez nas w przypadku, gdy np. na koncie nie było wystarczającej kwoty do zrobienia transakcji. Więcej w szczegółach konta.
    1. W serwisie iPKO pobierzesz wyciąg z konta
    2. W aplikacji IKO pobierzesz potwierdzenie przelewu w formie PDF i prześlesz ją, np. SMS-em lub e-mailem
  • Historię transakcji sprawdzisz w serwisie iPKO i aplikacji IKO:

    • Zobaczysz szczegóły każdej płatności, tj. tytuł, kwotę, walutę, datę zlecenia i zaksięgowania transakcji, typ płatności, dane odbiorcy i nadawcy
    • Łatwo znajdziesz konkretną transakcję – wystarczy, że ustawisz filtry w historii  

Powiadomienia

  • W aplikacji IKO:

    1. Przejdź do UstawieniaDane i personalizacjaPowiadomienia w aplikacji
    2. Włącz powiadomienia
    3. Następnie przejdź do Zarządzaj i wybierz, jakie powiadomienia chcesz dostawać

     

    W serwisie iPKO:

    1. Przejdź do UstawieniaKorespondencja i powiadomieniaPowiadomienia dodatkowe
    2. Włącz powiadomienia
    3. Następnie przejdź do Zarządzaj i wybierz, jakie powiadomienia chcesz dostawać

     

    Więcej o powiadomieniach

Limity

  • Jest to 300 000 zł.
  • Jest to 500 zł.
  • W serwisie iPKO przejdź do UstawieniaLimity płatności.
  • W aplikacji IKO możesz zmienić tylko limit przelewów potwierdzanych biometrią
    1. Przejdź do Moje produkty Karty i wybierz kartę, która Cię interesuje
    2. Wejdź w ikonkę trzech kropek Limity → Zmień limity
    3. Potwierdź zmiany, a nowe limity aktywują się od razu
Grafika do linku Sprawdź

Poznaj limity płatności oraz kart i dowiedz się, jak możesz dopasować je do swoich potrzeb

Sprawdź