Otwórz konto z kodem ZWROT2 i płać kartą Visa. Możesz zyskać do 500zł zwrotu
Co zyskujesz z Kontem Aurum?
Płatności zbliżeniowe
Płatności zbliżeniowe telefonem
Powiadomienia
0 zł za powiadomienia SMS
Wspólne konto
Nie musicie być ze sobą spokrewnieni, żeby mieć 2 karty i wspólnie korzystać z konta
Karta bez przewalutowania
Korzystaj z bankomatów i płać bez przewalutowania1 w Polsce i za granicą, także przez internet
100 dni na testowanie
Sprawdź swoje konto na różne sposoby i zdecyduj, czy do Ciebie pasuje. Testuj konto przez 100 dni, a jeśli nie spełni Twoich oczekiwań – zwrócimy koszty za usługi, z których skorzystasz
Więcej w regulaminie promocjiOpłaty
Konto i karta
- Prowadzenie konta, gdy wpływy w ostatnim miesiącu wynoszą min. 9 000 zł lub średnie miesięczne saldo aktywów na produktach to min. 150 000 zł0/40 zł
- Obsługa karty0 zł
Przelewy
- Przelewy BLIK na numer telefonu0 zł
- Przelewy standardowe w serwisie iPKO oraz aplikacji IKO0 zł
- Przelewy standardowe w oddziale lub przez infolinię0 zł
Wpłaty i wypłaty
- Wypłaty i wpłaty w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego0 zł
- Wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce0 zł
- Wypłaty kartą z bankomatów innych niż PKO Banku Polskiego w Polsce0 zł
- Wypłaty kartą z bankomatów za granicą10 zł
- Wypłaty i wpłaty w placówce banku0 zł
Sposób liczenia średniego salda aktywów oraz wykaz aktywów uwzględnianych do wyliczenia średniego salda dla Posiadaczy rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych Konto Aurum oraz Konto Platinium II
Otwórz konto Aurum
Przez internet
- 1
Złóż wniosek online
Złóż wniosek na stronie pkobp.pl lub w serwisie iPKO. Wybierz opcję Wizyta kuriera
- 2
Podpisz dokumenty
Kurier dostarczy dokumenty do podpisu
oraz kartę do konta w ciągu 2 dni - 3
Korzystaj z konta
Konto aktywujesz po potwierdzeniu tożsamości i wizycie kuriera. Po podpisaniu dokumentów dostajesz pełny dostęp do serwisu iPKO i aplikacji IKO
W oddziale
- 1
Przyjdź do dowolnego oddziału PKO Banku Polskiego
Weź ze sobą dokument tożsamości (dowód osobisty lub paszport)
- 2
Podpisz umowę
Dokumenty do podpisu przygotuje dla Ciebie doradca - 3
Aktywuj usługi bankowości elektronicznej
Korzystaj z serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.
Aplikacja (mobilna) IKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Infolinia banku
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Serwis (internetowy) iPKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Wyjaśniamy oznaczenia
1 Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania:
-
- Operacja musi być realizowana w walucie EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF.
- Bank prowadzi dla Klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji operacji.
- Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania operacji.
- Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.
Za wypłaty gotówki w walutach obcych operatorzy bankomatów mogą pobierać opłaty. Dodatkowo, w przypadku wypłat gotówki w walutach obcych, rozliczonych na rachunku prowadzonym w złotych, w tym transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej dla płatności gotówkowych, pobrana zostanie prowizja za przewalutowanie. Zasady przewalutowania operacji zawierają „Ogólne warunki prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla Klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA”.