Zadbaj o swoje dane online

Zaktualizuj swoje dane — zyskaj bezpieczeństwo i pełny dostęp do naszych usług

Aktualne dane w banku – dlaczego to jest ważne?

dlaczego warto?

  • 1

    Bez aktualnego dokumentu tożsamości nie możesz:

    • zarządzać finansami w aplikacji IKO i serwisie iPKO, np. zlecać przelewów lub sprawdzać historii transakcji
    • składać wniosków i zawierać umów online, np. lokaty, ubezpieczenia lub pożyczki
    • załatwiać spraw urzędowych przez iPKO
  • 2

    Bez aktualnego numeru telefonu:

    • nie skontaktujemy się z Tobą w ważnej sprawie, np. gdy zauważymy podejrzaną transakcję na Twoim koncie
    • nie skorzystasz w pełni z aplikacji IKO i nie potwierdzisz transakcji kodem SMS
    • nie skorzystasz z powiadomień SMS o zdarzeniach na Twoim koncie
  • 3

    Bez aktualnego adresu:

    e-mail:

     

    korespondencyjnego:

    • nie dostaniesz od nas listów na czas
    • nie wyślemy Ci nowej karty płatniczej zanim wygaśnie ważność poprzedniej
  • 4

    Bez zgody marketingowej:

    • nie skorzystasz z najnowszych promocji
    • nie dostaniesz informacji o nowej ofercie dopasowanej do Twoich potrzeb

Jak zmienić dane?

W aplikacji IKO

  • 1

    Zaloguj się do aplikacji IKO

    Wybierz swój profil, a następnie Twoje dane
  • 2

    Zaktualizuj dane

    Wybierz, które dane chcesz zaktualizować, np.:

    • adres e-mail
    • adres korespondencyjny
    • dokument tożsamości
    • zgody marketingowe
  • 3

    Zatwierdź zmianę

    Potwierdź zmianę PIN-em do aplikacji lub narzędziem autoryzacji

W serwisie iPKO

  • 1

    Zaloguj się do serwisu iPKO

    Wybierz swój profil, a następnie Ustawienia
  • 2

    Zaktualizuj dane

    Wybierz, które dane chcesz zaktualizować, np.:

    • dokument tożsamości
    • numer telefonu
    • adres e-mail
    • adres zamieszkania
    • adres korespondencyjny
    • zgody marketingowe
  • 3

    Zatwierdź zmianę

    Potwierdź zmianę narzędziem autoryzacji

Dane zmienisz też:

Grafika w kafelku U konsultanta

U konsultanta

800 302 302
(bez opłat dla numerów krajowych w Polsce, w pozostałych przypadkach opłata zgodna ze stawką operatora)

Jak zmienić zgody marketingowe?

W aplikacji IKO

  • 1

    Zaloguj się do aplikacji IKO

    W lewym górnym rogu wybierz swój profil, a następnie Moje dane
  • 2

    Zmień zgody

    Wybierz Zgody marketingowe i kliknij Edytuj

W serwisie iPKO

  • 1

    Zaloguj się do serwisu iPKO

    Wejdź kolejno w Ustawienia → Twoje dane → Zarządzanie zgodami
  • 2

    Zmień zgody

    Wybierz Zmień lub kliknij: Zmień zgody marketingowe

Aplikacja mobilna IKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.

Serwis iPKO

Definicja prawna

to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.

Co to dla Ciebie znaczy?

Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.