Jak zastrzec kartę?

W wypadku zagubienia lub kradzieży karty albo ujawnienia danych karty wydanej przez PKO Bank Polski, niezwłocznie zastrzeż ją w wybrany sposób:

  • przez serwis internetowy iPKO
  • przez aplikację mobilną IKO
  • przez infolinię
  • w placówce PKO Banku Polskiego

Chcesz zablokować kartę tylko czasowo?

Jeśli nie masz pewności, czy karta zginęła czy tylko się zapodziała, możesz ją czasowo zablokować i potem ponownie z niej korzystać po odblokowaniu.

Czasowa blokada kart umożliwia okresową blokadę możliwości używania karty płatniczej wydanej przez PKO Bank Polski (w tym dla Inteligo).

Jak zastrzec kartę?

iPKO

  • 1

    Zaloguj sie do serwisu iPKO

    Wejdź w zakładkę Karty.
  • 2

    Wybierz kartę

    Wybierz kafelek karty, którą chcesz zastrzec.
  • 3

    Unieważnij

    Wybierz z listy rozwijanej Na skróty opcję Unieważnij (lub ze szczegółów karty opcję unieważnij kartę).

Aplikacji mobilna IKO

  • 1

    W IKO wejdź w Moje produkty → Karty

    Kliknij w ikonkę trzech kropek (menu kontekstowe) przy karcie, którą chcesz zastrzec i wybierz Zastrzeż kartę.
  • 2

    Zaznacz "Zastrzeż kartę"

    Sprawdź, czy masz zaznaczoną opcję Zastrzeż kartę
  • 3

    Zatwierdź operację PIN-em do IKO

    Twoja karta jest zastrzeżona.

Poproś o wsparcie

  • 1

    Przez Infolinię

    Zadzwoń na numer 800 302 302 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora) lub na numer +48 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora). 

    W czasie zastrzegania karty przez infolinię możesz zamówić nową kartę.

  • 2

    W oddziale

    Wyszukaj najbliższą placówkę PKO Banku Polskiego na mapie lub na mapie w aplikacji mobilnej IKO.

    W czasie zastrzegania karty w oddziale możesz zamówić nową kartę.

Zamów nową kartę

Grafika w kafelku online

online

w serwisie internetowym iPKO

Grafika w kafelku telefonem

telefonem

w aplikacji mobilnej IKO

Grafika w kafelku w oddziale

w oddziale

w jednej z placówek PKO Banku Polskiego