Twoja karta a Garmin Pay
Nowa karta płatnicza
Gdy otrzymasz nową kartę płatniczą, można ją dodać w aplikacji Garmin Connect Mobile, aby zacząć płacić zbliżeniowo zegarkiem.
Zawieszenie lub usunięcie funkcję płacenia
Funkcję płacenia zegarkiem można zawiesić lub usunąć w aplikacji Garmin Connect Mobile, przez infolinię banku lub w oddziale
Czasowa blokada karty płatniczej
Gdy włączysz czasową blokadę karty płatniczej połączonej z zegarkiem, nie zapłacisz w tym czasie zegarkiem zbliżeniowo.
Więcej o czasowej blokadzie kartZastrzeżenie karty płatniczej
Gdy zastrzeżesz kartę płatniczą, nie zapłacisz zegarkiem zbliżeniowo. W przypadku wznowienia karty nie musisz dokonywać ponownej rejestracji, wystarczy tylko aktywować wznowioną kartę po jej otrzymaniu.
Jak zastrzec kartę?Historia płatności zegarkiem
Płatności zegarkiem pojawią się w historii konta/karty. Płatności zbliżeniowe zegarkiem są wliczane do sumy transakcji zwalniających z opłaty za kartę.
Bezpieczeństwo
Dane karty płatniczej w aplikacji Garmin Connect Mobile są chronione. Oryginalny numer karty zostaje zastąpiony cyfrowym zamiennikiem, tzw. tokenem. W efekcie dane karty nie są nikomu przekazywane. Token jest powiązany maksymalnie z jednym urządzeniem na raz, np. zegarkiem Garmin.
Jak włączyć funkcję i płacić zegarkiem Garmin?
Jak włączyć?
- 1
- 2
Wejdź do aplikacji Garmin Connect Mobile
Wyszukaj swój zegarek i połącz go z aplikacją korzystając z przycisku Synchronizuj. Następnie wybierz opcję Garmin Pay i zaznacz Utwórz portfel.
- 3
Dodaj kartę
- Utwórz czterocyfrowe hasło do portfela kart.
- Wybierz Dodaj kartę.
- Wprowadź dane karty (m.in. numer karty, datę ważności, kod CVV2).
- 4
Zaakceptuj dodanie karty
- Po akceptacji warunków użytkowania, na zarejestrowany w kartotece klienta numer telefonu, otrzymasz SMS-a z kodem weryfikacyjnym.
- Wpisz kod weryfikacyjny w aplikacji.
- Dodana karta będzie widoczna na ekranie telefonu oraz zegarka i będzie dostępna do dokonywania nią płatności zbliżeniowych przy użyciu zegarka.
Jak płacić zegarkiem z Garmin Pay?
- 1
Naciśnij i przytrzymaj na zegarku przycisk akcji lub menu, a następnie wybierz ikonę portfela
Jeśli w Garmin Connect Mobile jest skonfigurowanych kilka kart płatniczych, należy na ekranie zegarka wybrać tę, którą chcesz zapłacić.
- 2
Wpisz czterocyfrowe hasło do portfela kart
Przez 24 godziny możesz płacić zegarkiem bez ponownego wpisywania hasła. Jeśli jednak w tym czasie ściągniesz zegarek lub wyłączysz funkcję monitorowania tętna, to przy następnej płatności należy ponownie podać hasło.
Gdy wprowadzisz 3x nieprawidłowy kod dostępu, płatności zegarkiem zostaną zablokowane. Należy wtedy zresetować kod w aplikacji Garmin Connect Mobile. Po wpisaniu prawidłowego kodu zostanie wyświetlona ostatnio używana karta płatnicza.
Pytania i odpowiedzi
Jakie karty działają z Garmin Pay?
Usługa Garmin Pay działa w połączeniu z kartami Mastercard i Visa wydanymi dla:
- klientów indywidualnych
- firm, przedsiębiorstw, klientów rynku korporacyjnego z wyjątkiem kart debetowych: Visa Business Adm. oraz karty debetowej typu przedpłaconego niepersonalizowanej. W przypadku kart PKO Visa Business Waluta EUR/USD dotyczy „kart z aktywną funkcją bezstykową”.
Czy limit płatności Garmin Pay jest związany z limitem karty płatniczej, którą mam podłączoną do Garmin Pay?
Tak, dla płatności zegarkiem obowiązują te same limity, co dla podłączonej karty płatniczej.Mam 2 zegarki obsługujące Garmin Pay (z jednym wole biegać, a z drugim pływać). Czy do obu mogę podłączyć tę samą kartę?
Tak, jedną kartę można podpiąć do kilku zegarków.Chcę oddać komuś mój zegarek z Garmin Pay, do którego mam podpiętą kart. Co zrobić, aby uniknąć kupowania na mój rachunek?
Każdorazowe uruchomienie portfela (po zdjęciu zegarka z ręki) wymaga podania poprawnego czterocyfrowego hasła. W każdej chwili można również zablokować lub usunąć karty w portfelu Garmin Connect poprzez funkcję „zarządzaj portfelem”.Odczytując SMS-a z kodem weryfikacyjnym zamknąłem aplikację - gdzie go wpisać?
Należy skorzystać z funkcji „Zarządzaj portfelem” w aplikacji Garmin Connect i wybrać kartę, którą chcesz dołączyć. Po wybraniu karty będzie dostępne pole do wpisania otrzymanego koduWprowadziłem kilka razy nieprawidłowy kod weryfikacyjny i nie mogę już dodać karty. Co mam zrobić?
Ze względów bezpieczeństwa system zablokował możliwość kolejnych prób. Prosimy spróbować następnego dnia.Przy każdej płatności muszę podawać czterocyfrowe hasło na zegarku, pomimo tego, że nie zdejmowałem go i nie minęły jeszcze 24 godziny od ostatniego wpisania hasła.
Jeśli pasek w zegarku jest bardzo luźny, może zdarzyć się, że przestanie wyczuwać tętno, tak jak w przypadku zdjęcia go z ręki.Czy mogę podłączyć kilka kart do jednego zegarka?
Tak, można dodać kilka kart płatniczych. Po wybraniu opcji „portfel” na ekranie zegarka możemy przesuwając ekran wybrać kartę, którą chcemy zapłacić. Dodawanie, usuwanie i blokowanie kart możliwe jest w aplikacji Garmin Connect w funkcji „zarządzaj portfelem”.
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.
Aplikacja (mobilna) IKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Serwis (internetowy) iPKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.