Chcesz zablokować kartę tylko czasowo?
Jeśli nie masz pewności, czy karta zginęła czy tylko się zapodziała, możesz ją czasowo zablokować i potem ponownie z niej korzystać po odblokowaniu.
Czasowa blokada kart umożliwia okresową blokadę możliwości używania karty płatniczej wydanej przez PKO Bank Polski (w tym dla Inteligo).
Jak zastrzec kartę?
iPKO
- 1
Zaloguj sie do serwisu iPKO
Wejdź w zakładkę Karty. - 2
Wybierz kartę
Wybierz kafelek karty, którą chcesz zastrzec. - 3
Unieważnij
Wybierz z listy rozwijanej Na skróty opcję Unieważnij (lub ze szczegółów karty opcję unieważnij kartę).
Aplikacji mobilna IKO
- 1
W IKO wejdź w Moje produkty → Karty
Kliknij w ikonkę trzech kropek (menu kontekstowe) przy karcie, którą chcesz zastrzec i wybierz Zastrzeż kartę. - 2
Zaznacz "Zastrzeż kartę"
Sprawdź, czy masz zaznaczoną opcję Zastrzeż kartę - 3
Zatwierdź operację PIN-em do IKO
Twoja karta jest zastrzeżona.
Poproś o wsparcie
- 1
Przez Infolinię
Zadzwoń na numer 800 302 302 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju; w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora) lub na numer +48 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora).
W czasie zastrzegania karty przez infolinię możesz zamówić nową kartę.
- 2
W oddziale
Wyszukaj najbliższą placówkę PKO Banku Polskiego na mapie lub na mapie w aplikacji mobilnej IKO.
W czasie zastrzegania karty w oddziale możesz zamówić nową kartę.
Zamów nową kartę
online
w serwisie internetowym iPKO
telefonem
w aplikacji mobilnej IKO
w oddziale
w jednej z placówek PKO Banku Polskiego