Jak ustawić powiadomienia w aplikacji IKO?
W aplikacji IKO
- 1
Rozwiń swój profil → wejdź w Ustawienia → Dane i personalizacja → Powiadomienia w aplikacji
- 2
Włącz powiadomienia
- 3
Wybierz produkty (konta, karty), do których chcesz otrzymywać wiadomości
W serwisie iPKO
- 1
Rozwiń swój profil → wejdź w Ustawienia → Twoje dane → Korespondencja i powiadomienia
- 2
Włącz powiadomienia w sekcji Powiadomienia dodatkowe
- 3
Wybierz Zarządzaj i dostosuj powiadomienia do swoich potrzeb
Jak ustawić powiadomienia e-mail lub SMS?
W serwisie iPKO
- 1
W serwisie iPKO przejdź do Ustawienia → Twoje dane → Korespondencja i powiadomienia
- 2
W Powiadomieniach dodatkowych wybierz ikonę trzech kropek, a następnie Zarządzaj
- 3
Wybierz powiadomienia SMS lub e-mail i postępuj zgodnie z instrukcją na ekranie
Porównaj powiadomienia
Powiadomienie w aplikacji IKO | SMS | ||
---|---|---|---|
Ile zapłacisz? | Ile zapłacisz? 0 zł | Ile zapłacisz? 0 zł dla PKO Konta bez Granic, Konta Aurum, Konta Platinium II, | Ile zapłacisz? 0 zł |
Kiedy dostaniesz powiadomienie? | Kiedy dostaniesz powiadomienie? od razu po zdarzeniu | Kiedy dostaniesz powiadomienie? od razu po zdarzeniu lub od 8:00 do 22:00 | Kiedy dostaniesz powiadomienie? od razu po zdarzeniu |
Czy mogę wybrać, o czym chcę otrzymywać powiadomienia? Patrz lista poniżej | Czy mogę wybrać, o czym chcę otrzymywać powiadomienia? Patrz lista poniżej tak | Czy mogę wybrać, o czym chcę otrzymywać powiadomienia? Patrz lista poniżej tak | Czy mogę wybrać, o czym chcę otrzymywać powiadomienia? Patrz lista poniżej tak |
Czy mogę ustawić tylko powiadomienia o wybranej wartości? | Czy mogę ustawić tylko powiadomienia o wybranej wartości? - | Czy mogę ustawić tylko powiadomienia o wybranej wartości? tak | Czy mogę ustawić tylko powiadomienia o wybranej wartości? tak |
Rodzaje zdarzeń
Powiadomienia o kontach
SMS
e-mail
aplikacja IKO
Zmiana salda na ujemne
(debet na koncie lub limit odnawialny)tak
tak
tak
Uznanie konta
tak (powyżej wskazanej kwoty)
tak (powyżej wskazanej kwoty)
tak
Obciążenie konta
tak (powyżej wskazanej kwoty)
tak (powyżej wskazanej kwoty)
tak
Płatność kartą lub BLIKIEM
tak (powyżej wskazanej kwoty)
tak
-
Przypomnienie o transakcji z datą przyszłą
tak
tak
-
Przypomnienie o zakończeniu zlecenia stałego
tak
tak
-
Blokada kwoty
tak
tak
tak
Zdjęcie blokady kwoty
tak
tak
tak
Niezrealizowana transakcja
tak
tak
- Powiadomienia o kartach
SMS
e-mail
aplikacja IKO
Płatność kartą
tak (powyżej wskazanej kwoty)
tak
tak
Zastrzeżenie karty
tak
tak
-
Rozłożenie zadłużenia na raty
tak
tak
-
Zmiana PIN-u
tak
tak
-
Powiadomienia o kredytach
SMS
e-mail
aplikacja IKO
Brak spłaty raty
tak
tak
tak
Spłata raty
tak
tak
tak
Zbliżający się termin spłaty kredytu
tak
tak
tak
Powiadomienia o lokatach
SMS
e-mail
aplikacja IKO
Założenie, zerwanie, wygaśnięcie lub zbliżające się wygaśnięcie lokaty
tak
tak
-
Powiadomienia dotyczące logowania lub dostepów
SMS
e-mail
aplikacja IKO
Zablokowanie, zawieszenie lub odblokowanie konta
tak
tak
-
Logowanie do serwisu iPKO lub na infolinię
tak
tak
-
Zmiana danych osobowych
tak
tak
-
Zmiana hasła lub poziomu dostępu do konta
tak
tak
-
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.
Aplikacja (mobilna) IKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Serwis (internetowy) iPKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.