Dowiedz się więcej o promocji
- Jak wziąć udział w promocji
- Do 31 grudnia 2024 r. otwórz konto online lub w naszej placówce. Podaj kod promocji: ZWROT2
- Zapoznaj się z regulaminem promocji, zamów kartę do konta, wyraź zgodę na marketing elektroniczny
- Masz już konto? Świetnie! Od tej pory w każdym z kolejnych 10 miesięcy kalendarzowych przynajmniej 1 raz:
- zaloguj się do aplikacji IKO lub serwisu iPKO
- zapłać bezgotówkowo kartą
Zwrócimy Ci 5% wartości transakcji opłaconych kartą w danym miesiącu kalendarzowym (do 50 zł miesięcznie). Możesz otrzymać łącznie do 500 zł.
- Kiedy otrzymasz nagrodę?
- Nagrodę będziemy przekazywać co miesiąc na Twoje konto, jeśli w danym miesiącu spełnisz warunki promocji- w kolejnym otrzymasz nagrodę (najpóźniej do ostatniego dnia kalendarzowego)
- Nagrody będziemy przekazywać
:- dla kont otwartych od 16.09.2024 r. do 30.09.2024 r. – od listopada 2024 do sierpnia 2025 r.,
- dla kont otwartych od 1.10.2024 r. do 31.10.2024 r. – od grudnia 2024 do września 2025 r.,
- dla kont otwartych od 1.11.2024 r. do 30.11.2024 r. – od stycznia 2025 do października 2025 r.
- dla kont otwartych od 1.12.2024 r. do 31.12.2024 r. – od lutego 2025 r. do listopada 2025 r.
- Nagrodę wydamy, jeśli do dnia wydania nagrody:
- nie zamkniesz konta ani karty
- nie odwołasz zgody na marketing elektroniczny
- Co jeszcze warto wiedzieć?
- Możesz skorzystać tylko jeden raz z promocji, niezależnie od liczby otwartych kont wraz z kartą
- Jeśli otwierasz konto jako konta wspólne (czyli gdy umowę podpisze dwóch współposiadaczy), możemy przyznać jedną nagrodę w promocji
- Nagrodę otrzymasz tylko za te miesiące kalendarzowe, w których spełnisz warunki promocji
- Zwrot towaru lub anulowanie transakcji zmniejsza wartość transakcji bezgotówkowych kartą w danym miesiącu, od której naliczymy kwotę nagrody
- Do transakcji bezgotówkowych kartą nie wliczamy transakcji w punktach oznaczonych jako kasyna gry, salony gier, zakłady bukmacherskie, loterie i totalizatory.
- W promocji nagrodzimy nie więcej niż 12 000 osób
- Możesz wziąć udział w naszej promocji, jeśli w okresie od 1 stycznia 2023 r. do 15 września 2024 r. nie miałeś u nas konta (z wyłączeniem konta Inteligo)
Co zyskujesz z Kontem bez Granic?
Korzystaj z komfortu ze stałą opłatą
Konto i karta
- Prowadzenie konta17,90 zł
- Obsługa karty0 zł
Przelewy
- Przelewy BLIK na numer telefonu0 zł
- Przelewy standardowe w serwisie iPKO oraz aplikacji IKO0 zł
- Przelewy standardowe w oddziale lub przez infolinię0 zł
Wpłaty i wypłaty
- Wypłaty i wpłaty w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego0 zł
- Wypłaty BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce0 zł
- Wypłaty kartą z bankomatów innych niż PKO Banku Polskiego w Polsce0 zł
- Wypłaty kartą z bankomatów za granicą10 zł
- Wypłaty i wpłaty w placówce banku0 zł
3 kroki do Konta bez Granic
Na selfie
- 1
Pobierz aplikację mobilną IKO
Wybierz rodzaj konta i kartę, jeśli chcesz ją zamówić, uzupełnij dane kontaktowe i udziel odpowiednich zgód - 2
W aplikacji IKO zrób zdjęcie twarzy i dowodu osobistego
Uzupełnij pozostałe dane i złóż wniosek - 3
W e-mailu otrzymasz dane logowania do serwisu iPKO i aplikacji IKO
Niektóre funkcje konta będą wymagały dodatkowego potwierdzenia tożsamości w dowolnym oddziale banku ? Od momentu podpisania umowy przez klienta do czasu okazania dokumentu tożsamości w oddziale klient może korzystać z konta w ograniczonym trybie tj.:
- dzienny limit transakcji do rachunku wynosi 10 000 PLN (nie można go znieść)
- brak możliwości zarządzania limitami karty debetowej wydanej do tego rachunku
- brak możliwości korzystania z e-urzędu i całej funkcjonalności administracji państwowej np. złożenia wniosku 500+
- brak możliwości zamówienia więcej niż jednej karty debetowej do rachunku z wyjątkiem zastrzeżenia i jednoczesnego zamówienia kolejnej karty, brak możliwości zmiany limitów dla aplikacji IKO
Z kurierem
- 1
Złóż wniosek o konto
Zrób to przez internet na stronie pkobp.pl lub w serwisie internetowym iPKO. Wybierz opcję „Wizyta kuriera" - 2
W ciągu 2 dni roboczych od zawarcia umowy kurier dostarczy:
- Twoją kartę debetową (jeżeli była zamówiona)
- jeden dokument do podpisu „Potwierdzenie Twojej tożsamości i wzór podpisu”
- 3
Pełny dostęp do serwisu internetowego iPKO i aplikacji mobilnej IKO
Uzyskasz go bezpośrednio po podpisaniu u kuriera dokumentu „Potwierdzenie Twojej tożsamości i wzór podpisu”
W placówce
- 1
Odwiedź dowolną placówkę PKO Banku Polskiego
Weź ze sobą dokument tożsamości (dowód osobisty, paszport) - 2
Umowa
Doradca przygotuje dla Ciebie umowę do podpisu - 3
Dostęp do bankowości elektronicznej
Możesz go aktywować samodzielnie lub z pomocą doradcy
Jak otworzyć konto na selfie w aplikacji IKO?
Lubisz wygodę? Postaw na aplikację IKO
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.
Aplikacja (mobilna) IKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Infolinia banku
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości telefonicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii dostawcy, umożliwiająca w szczególności sprawdzenie salda rachunku płatniczego lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez telefon za pośrednictwem infolinii, która umożliwia m.in.: sprawdzenie salda konta, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Serwis (internetowy) iPKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Wyjaśniamy oznaczenia
1 Warunki, jakie należy spełnić, żeby nie doszło do przewalutowania:
- Operacja musi być realizowana w walucie EUR, GBP, USD, CHF, DKK, NOK, SEK, CZK, HUF.
- Bank prowadzi dla Klienta rachunek w walucie operacji (jednej z wyżej wymienionych), który jest podpięty do karty w chwili realizacji operacji.
- Na rachunku walutowym muszą się znajdować środki wystarczające do dokonania operacji.
- Klient nie skorzysta z usługi DCC (Dynamiczne Przeliczanie Walut) dostępnej w niektórych bankomatach albo terminalach płatniczych.
Za wypłaty gotówki w walutach obcych operatorzy bankomatów mogą pobierać opłaty. Dodatkowo, w przypadku wypłat gotówki w walutach obcych, rozliczonych na rachunku prowadzonym w złotych, w tym transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej dla płatności gotówkowych, pobrana zostanie prowizja za przewalutowanie. Zasady przewalutowania operacji zawierają „Ogólne warunki prowadzenia rachunków bankowych i świadczenia usług dla Klientów indywidualnych przez PKO Bank Polski SA”.