2019-05-29

PKO Bank Polski zdobył trzy statuetki w konkursie Power of Content Marketing Awards 2019. Złoto przyznano projektowi „Akademie i Młodzieżowcy – PKO Bank Polski Oficjalny Bank Ekstraklasy”, za kompleksowe podejście do tematu, stanowiącego ważną część komunikacji banku w dedykowanych kanałach w social media. Srebrem nagrodzono kampanię z Maciejem Musiałem „Możecie, ale nie musicie”, za dopasowanie do potrzeb odbiorców. Brązem wyróżniono projekt „PKO NOW! Nowa Organizacja i Współpraca”, za różnorodność contentową w dotarciu do pracowników. W finale konkursu znalazły się również działania komunikacyjne realizowane w ramach programu „PKO Biegajmy razem”, 4. PKO Biegu Charytatywnego, a także album „100 lat śmiałych decyzji PKO Banku Polskiego”.

Konkurs Power of Content Marketing Awards jest organizowany przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska. Jego celem jest promocja standardów tworzenia krajowych projektów content marketingowych.