Podpisywanie dokumentu na platformie Autenti – zobacz film
Jak podpisać dokument online
- Na platformie PKO Banku Polskiego lub Autenti?
- Otwórz e-mail od naszego doradcy, wejdź w link do dokumentu i podaj kod SMS, który zostanie automatycznie wysłany na Twój numer telefonu
- Przeniesiesz się automatycznie na platformę PKO Banku Polskiego lub Autenti - wystarczy, że zapoznasz się z dokumentami i podpiszesz je kodem SMS. Bez względu na łączną liczbę dokumentów, do podpisu potrzebujesz jednego kodu SMS
- Jeżeli dokument na platformie PKO Banku Polskiego wymaga podpisu kwalifikowanego, przekierujemy Cię do e-Podpisu mSzafir – bez żadnych dodatkowych opłat
- Treści dokumentów są szyfrowane, a nadawca, czyli bank, dostaje potwierdzenie Twojego podpisu
- Podpisany dokument będzie dostępny na Twojej skrzynce e-mail
- W serwisie internetowym iPKO?
- Po zalogowaniu do serwisu iPKO przejdź: Moje sprawy → Umowy i potwierdzenia
- Najedź kursorem na dokument i wybierz „Szczegóły” – zobaczysz opcje „Zaakceptuj” i „Odrzuć”
- Dokument podpiszesz swoim narzędziem autoryzacji
- Jeżeli dokument wymaga podpisu kwalifikowanego, przekierujemy Cię z serwisu iPKO do e-Podpisu mSzafir – bez żadnych dodatkowych opłat
- Ważne informacje
- Nie musisz się nigdzie rejestrować ani zakładać konta
- Nie instalujesz żadnego programu na swoim komputerze lub telefonie
- Nic nie płacisz za korzystanie z usługi
Pytania i odpowiedzi
- Czym jest Autenti?
Autenti to platforma do podpisywania dokumentów i zawierania umów przez internet. Dzięki platformie Autenti otrzymujesz szybki i wygodny dostęp do dokumentów, które podpisujesz w dowolnym miejscu i czasie. Autenti gwarantuje ich prawdziwość i bezpieczeństwo – dokumenty szyfrowane są przez algorytmy kryptograficzne.
Podpisane dokumenty możesz archiwizować na dowolnym nośniku. Dodatkowo będziesz mieć do nich stały dostęp online z dowolnego urządzenia (np. smartfona, tabletu lub komputera).
- Gdzie mogę zgłosić problem z podpisaniem dokumentów na platformie PKO Banku Polskiego lub Autenti?Zadzwoń do nas - infolinia PKO Banku Polskiego jest dostępna 24h / 7 dni w tygodniu pod numerami telefonów 800 302 302 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju, w pozostałych przypadkach opłata zgodna z taryfą operatora) oraz +48 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora).
- Mam link do dokumentu, ale nie mogę go otworzyć – co zrobić?
Jeśli jesteś adresatem wiadomości, który powinien podpisać dokument, poproś nadawcę, żeby wycofał dokument i ponownie go wysłał.
Może się zdarzyć, że dokument został odrzucony przez innego adresata lub wycofany przez nadawcę. W takim przypadku żaden z kolejnych adresatów nie może podpisać dokumentu. Procedurę składania podpisów trzeba przejść od nowa.
- Gdzie w podpisanym dokumencie znajdują się podpisy?
Na końcu każdego dokumentu możesz zobaczyć wszystkie złożone elektroniczne podpisy.