Jak umówić się na spotkanie?
Umów się na spotkanie tak, jak Ci wygodniej
Online
- 1
Wypełnij krótki formularz rejestracyjny, w którym wskażesz temat rozmowy oraz formę i czas spotkania.
- 2
Po wypełnieniu formularza na podany przez Ciebie adres email i nr tel. otrzymasz potwierdzenie i szczegóły spotkania
Jak przygotować się na spotkanie?
Telefon
Doradca zadzwoni we wskazanym przez Ciebie terminie.
Rozmowy z doradcami są nagrywane.Wideorozmowa
- W wybranym przez siebie terminie otrzymasz link z zaproszeniem na wideorozmowę.
Do wideorozmowy wystarczy Ci komputer lub telefon z przeglądarką internetową (zalecamy Chrome). Upewnij się, że Twoje urządzenie jest wyposażone w kamerę, głośnik oraz mikrofon. Wideorozmowy, do których dołączysz przez telefon, będą prowadzone w aplikacji Google Meet. - Przed wideorozmową możesz przetestować połączenie.
Na podany adres wyślemy Ci e-mail z linkiem do zrobienia testu. Przeprowadzimy rozmowę w aplikacji Google Meet. Nie musisz nic instalować. Aplikacja otworzy się w przeglądarce internetowej. - Zanim zaczniesz, upewnij się, czy Twoje urządzenie ma sprawny mikrofon i kamerę i dołącz do wideokonferencji.
- W terminie zaplanowanej wideokonferencji wyślemy Ci SMS oraz e-mail z prośbą o dołączenie do spotkania i linkiem do połączenia wideo.
Czas oczekiwania na połączenie zależy od liczby osób, które się z nami aktualnie kontaktują.
Wideorozmowy z doradcami są nagrywane. Usługa jest realizowana wspólnie z Operatorem Chmury Krajowej.
- W wybranym przez siebie terminie otrzymasz link z zaproszeniem na wideorozmowę.
Spotkanie w oddziale
Przyjdź do wybranego oddziału w wskazanym na formularzu terminie – nasz doradca będzie na Ciebie czekał. Doradca może dzwonić do Ciebie przed spotkaniem w celu ustalenia szczegółów, możesz też sam skontaktować się z doradcą, jego numer otrzymasz w potwierdzeniu spotkania.
Pytania i odpowiedzi
Kto może skorzystać z umawiania spotkań?
Umów spotkanie z doradcą to usługa skierowana do wszystkich zainteresowanych ofertą PKO Banku Polskiego.Jakie informacje mogę uzyskać podczas rozmowy telefonicznej lub wideorozmowy?
Podczas rozmowy zdalnej możesz otrzymać informacje na temat oferty banku. Możesz również skorzystać z naszej oferty produktowej przy wsparciu doradcy.
Produkty dla klientów indywidulanych obsługiwane zdalnie:
Produkty dla klientów firmowych obsługiwane zdalnie:
Możesz też zamówić telefon lub wideorozmowę z doradcą firmowym o ofercie dla Twojego biznesu w naszym banku:
W jakich godzinach mogę nawiązać wideokonferencję?
Formularz rejestracyjny jest dostępny online 24h/7.
Na wideorozmowę możesz umówić się w wybranym przez siebie terminie w kolejnych dniach. Jeśli chcesz porozmawiać z wideodoradcą jak najszybciej możesz zająć kolejkę, a nasz doradca skontaktuje się z Tobą nawet jeszcze tego samego dnia.
Wideorozmowy prowadzimy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.
Czy wideorozmowy są bezpieczne?
Formularz rejestracji jest obsługiwany w domenie internetowej banku, sama wideorozmowa jest realizowana przez szyfrowane łącze. Bezpieczeństwo strony z formularzem potwierdza stosowany protokół HTTPS i oficjalny certyfikat SSL PKO Banku Polskiego, a wideorozmowy oficjalny certyfikat SSL Google Meet.
E-maile będą wysyłane z adresu powiadomienia[at]pkobp.pl, a nadawcą SMSów będzie „PKOBP”. Zwróć uwagę na link do rozmowy wideo w wiadomości email i SMS, wszystkie linki prowadzą do stron szyfrowanych https://doradcaonline.pkobp.pl/... – ze zgodą na nagranie, a następnie do https://meet.google.com/... i są prezentowane w całości, bez użycia skrótów.
Co zrobić, mam wątpliwości co do tożsamości kontaktującego się ze mną pracownika banku (np. doradcy, konsultanta)?
Możesz zweryfikować tożsamość pracownika banku w aplikacji IKO:
- Podczas rozmowy z pracownikiem banku powiedz, że chcesz zweryfikować jego tożsamość w aplikacji IKO.
- Po chwili dostaniesz powiadomienie push w aplikacji z jego danymi.
- Poproś pracownika o imię, nazwisko, jego stanowisko oraz miejsce, z którego dzwoni. Jeśli dane są poprawne, potwierdź je w aplikacji IKO i kontynuuj rozmowę.
Jeśli pracownik banku odmówi weryfikacji lub poda błędne dane – rozłącz się i zadzwoń na naszą infolinię: 800 302 302Nie masz aplikacji IKO? Zadzwoń na infolinię i poproś o weryfikację pracownika banku.