Sprawdź, jak wygodnie zarządzać finansami firmy online
Wygodne przelewy
Zleć przelew natychmiastowy, na numer telefonu lub ustaw płatności cykliczne. Wysyłaj paczki lub serie przelewów, korzystaj z płatności split payment i weryfikuj konto odbiorcy z „białą listą podatników VAT”. Dodaj kontrahentów do książki odbiorców, a także korzystaj z prostego przelewu podatkowego na Indywidualny Rachunek Podatkowy lub rachunek Urzędu Skarbowego
Więceje-Księgowość
Wystawiaj faktury i samodzielnie prowadź księgowość swojej firmy online. Wybierz pakiet dopasowany do potrzeb swojej firmy. Wystawiaj faktury bez limitu za 0 zł, a dodatkowo korzystaj z konsultacji księgowej.
WięcejWieloosobowy dostęp do konta online
Łatwiej zarządzaj finansami firmy – samodzielnie lub z reprezentantami. Włącz wieloosobowy dostęp do serwisu iPKO (WDI)
WięcejFinansowanie faktur
Nie czekaj na przelew od kontrahenta. Aktywuj finansowanie faktur w iPKO i zyskaj pieniądze nawet w kilkanaście minut od momentu przekazania faktury do finansowania
WięcejZałatwiaj sprawy formalne i urzędowe online
Funkcje serwisu iPKO i aplikacji IKO dla Twojej firmy
Przelewy
serwis iPKO aplikacja mobilna IKO polecenie przelewu krajowego tak tak podzielona płatność (split payment) tak tak przelew do odbiorcy zdefiniowanego tak tak odbiorcy zdefiniowani lista/edycja lista/edycja przelew natychmiastowy tak tak przelew SORBNET ? Nie dotyczy przelewów podatkowych i do ZUS-u tak tak przelew podatkowy tak tak przelew za mandat karny tak tak przelew na telefon tak2 tak przelew z firmowej karty kredytowej tak - przelew zagraniczny/walutowy tak tak doładowanie telefonu na kartę (prepaid) tak tak zlecenia stałe lista/edycja lista odbiorców krajowych/- serie przelewów - lista/edycja paczki przelewów lista/edycja - skanowanie danych do przelewu z faktury/kodu QR - tak (skan faktury/kodu QR na fakturze) elektroniczne potwierdzenie przelewu tak tak historia transakcji tak tak blokady tak tak transakcje odrzucone i anulowane tak tak generowanie kodu QR z danymi do przelewu - tak prośba o przelew - tak Płatności mobilne
serwis iPKO aplikacja mobilna IKO płatności zbliżeniowe telefonem i BLIKIEM - tak (Android) wyświetlanie kodu i czeku BLIK - tak kod PIN do czeków BLIK ustalenie/zmiana - płatności BLIK - tak wypłaty z bankomatów aplikacją IKO, wpłaty we wpłatomatach aplikacją IKO - przy użyciu kodu/czeku BLIK Konta firmowe, walutowe i pomocnicze
serwis iPKO aplikacja mobilna IKO otwieranie konta firmowego / konta pomocniczego tak tak informacja o posiadanych kontach tak tak nazwa konta – zmiana tak tak zamknięcie konta pomocniczego tak - podgląd kont z innych banków tak - podpięcie kont z innych banków - - nadanie uprawnień podpiętych kont z innych banków tak - edycja nadanych uprawnień do kont podpiętych z innych banków tak - odpięcie kont z innych banków tak tak Firmowe karty debetowe i kredytowe
serwis iPKO aplikacja mobilna IKO zamówienie karty debetowej tak - zakup nowej karty kredytowej lub zmiana jej limitu tak - informacje o posiadanych kartach szczegóły/lista operacji/blokady - łączenie karty debetowej z kontami walutowymi (funkcja wielowalutowa) tak - informacja o kwocie transakcji potrzebnej do zwolnienia z opłaty za kartę tak - aktywacja karty tak ? Aktywacja kart kredytowych tylko do płatności mobilnych i w internecie. Aby w pełni aktywować kartę debetową i kredytową – włóż ją do terminala i potwierdź płatność kodem PIN, np. gdy będziesz płacić za zakupy albo wypłać gotówkę z bankomatu. - przelew z karty kredytowej tak - spłata limitu karty kredytowej tak - PIN do kart debetowych i kredytowych nadanie/zmiana - ustawianie limitów kart debetowych i kredytowych tak - zastrzeganie kart tak - pobranie wyciągu transakcji kartowych tak - zmiana adresu korespondencyjnego i e-mail do obsługi karty debetowej i kredytowej tak - pobranie potwierdzenia pojedynczej transakcji kartą kredytową tak - Kredyty i pożyczki
serwis iPKO aplikacja IKO wniosek o pożyczkę tak tak wniosek o kredyt obrotowy tak tak wniosek o kredyt inwestycyjny tak ? Zamówienie rozmowy z konsultantem - wniosek o debet na koncie tak tak uruchomienie kredytu tak, poprzez złożenie wniosku - wcześniejsza spłata kredytu tak, poprzez złożenie wniosku - harmonogram i inne szczegóły produktu kredytowego tak - zamawianie raportu BIK tak - zdalne zaświadczenie tak - rezygnacja z debetu na koncie tak - Lokaty
serwis iPKO aplikacja mobilna IKO otworzenie lokaty tak - zarządzanie lokatami tak - Dodatkowe usługi
serwis iPKO aplikacja mobilna IKO zamawianie terminali płatniczych tak - bilety komunikacji miejskiej - tak opłaty parkingowe - tak e-Księgowość tak - wymiana walut w kantorze online iPKO Dealer tak tak pobieranie raportów MT940 tak - Jednolity Plik Kontrolny Wyciągu Bankowego (JPK_WB) tak - Dostępy, pełnomocnicy, dane firmy
serwis iPKO aplikacja mobilna IKO aktywacja dostępów tak - dla serwisu iPKO, aplikacji IKO, serwisu telefonicznego iPKO tak - dla serwisu iPKO przy pierwszym logowaniu lub odzyskaniu hasła, aplikacji IKO odblokowanie dostępów tak - dla aplikacji IKO, w przypadku odblokowywania serwisu telefonicznego iPKO należy najpierw zresetować hasło przez infolinię lub w oddziale - zmiana danych do logowania zmiana: hasła do logowania, PIN-u do aplikacji IKO, hasła do serwisu telefonicznego zmiana PIN-u do aplikacji IKO mobilna autoryzacja w telefonie tylko ustawienia tak zmiana / aktualizacja danych klienta tak (numer telefonu, adres korespondencyjny, e-mail, dokument tożsamości) tak (adres korespondencyjny, e-mail, dokument tożsamości) zmiana / aktualizacja danych firmy tak (NIP, REGON, nazwa firmy, skrócona nazwa firmy, adres siedziby i korespondencyjny, telefon komórkowy, e-mail) - powiadomienia SMS, e-mail - dyspozycje dot. zajęć egzekucyjnych tak - zaświadczenia kredytowe i depozytowe tak - zamówienie opinii bankowej o firmie tak - udzielenie lub odwołanie pełnomocnictwa (pełnomocnika) tak - udzielenie lub odwołanie dostępu do iPKO dla pełnomocnika tak - Wieloosobowy dostęp do iPKO – zarządzanie uprawnieniami - włączenie usługi
- zarządzanie sposobem reprezentacji firmy
- zarządzanie sposobem akceptacji płatności
- zarządzanie pełnomocnikami w firmie- Wieloosobowy dostęp do iPKO – zlecanie przelewów zgodnie ze
sposobem akceptacji płatnościtak tak – przelew zlecony przez użytkownika w aplikacji IKO, inni mogą zatwierdzić w serwisie iPKO
Jakie sprawy firmy załatwisz przez internet?
Na stronie używamy nazw handlowych. Sprawdź, jak te terminy są definiowane w wykazie usług reprezentatywnych.
Aplikacja (mobilna) IKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Przelew (natychmiastowy)
Definicja prawna
to określenie na polecenie przelewu. Jest to usługa płatnicza polegająca na uznaniu rachunku płatniczego odbiorcy, w przypadku gdy transakcja płatnicza z rachunku płatniczego płatnika jest dokonywana przez dostawcę usług płatniczych prowadzącego rachunek płatniczy płatnika na podstawie dyspozycji udzielonej przez płatnika, z wyłączeniem polecenia przelewu wewnętrznego, polecenia przelewu SEPA i polecenia przelewu w walucie obcej.
Co to dla Ciebie znaczy?
Transakcja płatnicza w formie bezgotówkowej, która polega na przekazaniu pieniędzy pomiędzy kontami prowadzonymi w różnych instytucjach płatniczych.
Serwis (internetowy) iPKO
Definicja prawna
to określenie na usługę bankowości elektronicznej. Jest to usługa polegająca na dostępie do rachunku płatniczego przez internet, umożliwiająca sprawdzenie salda rachunku płatniczego, zmianę limitów dla płatności bezgotówkowych i transakcji dokonywanych przy użyciu karty debetowej lub złożenie innego rodzaju dyspozycji do rachunku.
Co to dla Ciebie znaczy?
Dostęp do rachunku płatniczego przez iPKO oraz IKO, które umożliwiają m.in.: sprawdzenie salda konta, zmianę limitów do płatności bezgotówkowych i transakcji kartą, zlecanie dyspozycji dotyczących rachunku.
Przyznanie finansowania (w tym finansowania faktur) jest uzależnione od pozytywnej oceny zdolności kredytowej. Usługa e-Księgowość świadczona jest przez PKO BP Finat sp. z o.o.