• Upewnij się, czy logujesz się na poprawnej stronie z certyfikatem bezpieczeństwa (zamkniętą kłódką). Adres https://www.ipko.pl najlepiej wpisać ręcznie. Możesz też przejść do strony logowania klikając w "Zaloguj się" na stronie pkobp.pl 
  • Sprawdź, czy strona logowania wyświetla się poprawnie i pokazują się na niej wszystkie elementy - w tym Twój obrazek bezpieczeństwa. Jeśli w trakcie logowania pojawi się inny niż wybrany przez Ciebie obrazek, upewnij się, że został wpisany poprawny numer klienta/login. W razie wątpliwości przerwij logowanie i skontaktuj się z bankiem.
  • Sprawdzaj datę i godzinę ostatniego (nie-)poprawnego logowania.
  • Dodaj swój komputer, tablet lub telefon jako urządzenie zaufane.
    Urządzenie zaufane to sprzęt (np. laptop, tablet, telefon, itp.) i przeglądarka internetowa, z których najczęściej korzystasz do logowania się do serwisu internetowego iPKO. Możesz zarządzać urządzeniami zaufanymi po zalogowaniu do iPKO: Moje sprawy -> Ustawienia -> Urządzenia zaufane
Drukuj