Możesz korzystać z płatności zbliżeniowych w IKO, jeśli masz:

  • aktywną aplikację IKO,
  • telefon z systemem Android w wersji min. 4.4 z NFC (bez złamanych zabezpieczeń producenta root, jailbreak),
  • aktywną kartę debetową lub kredytową dla klienta indywidualnego lub firmowego, również Inteligo (VISA lub MasterCard) lub korporacyjną kartę kredytową/obciążeniową, której posiadacz jest jednocześnie klientem indywidualnym naszego banku, ustawioną w aplikacji IKO jako źródło pieniądza dla płatności zbliżeniowych.

Płatności zbliżeniowe telefonem możesz aktywować, klikając ikonkę falki na górnej belce aplikacji IKO lub wybrać Płatności zbliżeniowe na pasku Płatności. Gdy aplikacja wyświetli listę posiadanych kart, wybierz tę, którą chcesz "podpiąć" do płatności zbliżeniowych. Następnie decyzję potwierdź przyciskiem Zatwierdź oraz wpisz PIN do aplikacji IKO.

Więcej szczegółów na ten temat znajdziesz na stronie: www.iko.pkobp.pl/funkcje/platnosci-zblizeniowe/.

Drukuj