Jeżeli zgubiłeś lub nie otrzymałeś swojej karty płatniczej (debetowej, kredytowej, przedpłaconej, obciążeniowej) to niezwłocznie ją zastrzeż i zamów nową:
- w aplikacji IKO -> "Karty" -> "szczegóły karty" -> na rozwijalnej liście: "Zastrzeż kartę",
- na kartolinii Banku - nas konsultanci są do Twojej dyspozycji przez całą dobę pod numerami telefonów: 800 302 302 (brak opłat dla numerów krajowych na terenie Polski) oraz 81 535 60 60 (opłata zgodna z taryfą operatora),
- w serwisie internetowym iPKO -> "Karty" -> kafelek z kartą -> "Na skróty" -> "Unieważnij" (pole "Nowa karta" -> "Tak"),
- w dowolnym oddziale Banku - wykaz oddziałów PKO Banku Polskiego odnajdziesz tutaj: www.pkobp.pl/poi/.
Zablokowanie karty jest nieodwracalne.