Zaktualizuj aplikację do najnowszej wersji.
Jeśli to nie pomoże:
- usuń aplikację z danych po zalogowaniu w serwisie internetowym iPKO (Moje produkty -> zakładka Aplikacja IKO -> kliknięcie w kafel z aplikacją -> zakładka Dane i ustawienia -> sekcja Ustawienia aplikacji -> Usuń),
- usuń aplikację z telefonu,
- pobierz i zainstaluj najnowszą wersję aplikacji IKO,
- ponownie dokonaj rejestracji.
Podana kolejność wykonywania działań jest ważna, aby aplikacja działała prawidłowo.
Jeżeli sytuacja się powtórzy, zarejestruj zgłoszenie w serwisie internetowym iPKO: Wiadomości (ikona koperty obok imienia i nazwiska) -> Nowa pytanie/zgłoszenie -> Reklamacja.
W wiadomości podaj:
- numer telefonu,
- model telefonu,
- wersję systemu operacyjnego,
- wersję aplikacji IKO,
- godzinę wystąpienia utrudnień,
- treść komunikatu błędu.