Jak doładować telefon?
W aplikacji IKO
- 1
Zaloguj się do aplikacji mobilnej IKO
Wejdź w Płatności → Doładowanie telefonu i wybierz Jednorazowe doładowanie
W aplikacji IKO możesz również wykonać doładowanie zdefiniowane, ale dodać je tylko w iPKO. - 2
Wypełnij dane doładowania
Podaj operatora, numer telefonu i kwotę, zapoznaj się z regulaminem i zaakceptuj jego treść - 3
Zatwierdź doładowanie PIN-em do aplikacji
W serwisie iPKO
- 1
Zaloguj się do serwisu iPKO
Wejdź w Usługi → e-Zakupy → Doładuj telefon → Nowe lub Płatności → Doładowania → Telefon komórkowy → Nowe
- 2
Wypełnij dane doładowania
Podaj operatora, numer telefonu i kwotę, zapoznaj się z regulaminem i zaakceptuj jego treść
- 3
Zatwierdź operację narzędziem autoryzacji
W bankomacie
- 1
Włóż kartę do bankomatu i podaj PIN
- 2
Wybierz z menu nazwę operatora i wskaż kwotę doładowania
- 3
Dwukrotnie wprowadź numer telefonu komórkowego
Potwierdzeniem doładowania telefonu jest wydruk z bankomatu oraz otrzymany od operatora SMS
Jak dodać numer zdefiniowany?
Jak dodać numer zdefiniowany?
- 1
Zaloguj się do serwisu iPKO
Wejdź w Usługi → e-Zakupy → Doładuj telefon → Zdefiniowane → Dodaj doładowanie zdefiniowane lub Płatności → Doładowania → Telefon komórkowy → Zdefiniowane → Dodaj doładowanie zdefiniowane
- 2
Podaj wymagane dane
- 3
Zatwierdź dyspozycję narzędziem autoryzacji
Po autoryzacji numer pojawi się na liście zdefiniowanych
Jak zrealizować doładowanie zdefiniowane?
W aplikacji IKO
- 1
Zaloguj się do aplikacji mobilnej IKO
Wejdź w Płatności → Doładowanie telefonu i wybierz numer z listy zdefiniowanych, wcześniej dodany w serwisie iPKO
- 2
Sprawdź poprawność uzupełnionych już danych i podaj kwotę
- 3
Zatwierdź doładowanie
W serwisie iPKO
- 1
Zaloguj się do serwisu iPKO
Wejdź w Usługi → e-Zakupy → Doładuj telefon → Zdefiniowane lub Płatności → Doładowania → Telefon komórkowy → Zdefiniowane i wybierz Doładuj przy numerze zdefiniowanym z listy
- 2
Sprawdź poprawność uzupełnionych już danych i podaj kwotę
- 3
Zatwierdź doładowanie
Jak ustawić doładowanie cykliczne?
Jak ustawić doładowanie cykliczne?
- 1
Zaloguj się do serwisu iPKO
Wejdź w Usługi → e-Zakupy → Doładuj telefon → Cykliczne → Dodaj doładowanie cykliczne lub Płatności → Doładowania → Telefon komórkowy → Cykliczne → Dodaj doładowanie cykliczne
- 2
Podaj wymagane dane
Wybierz, czy chcesz ustawić doładowanie w cyklach, np. co miesiąc, czy w konkretnych dniach oraz do kiedy ma być realizowane automatycznie
- 3
Zatwierdź doładowanie narzędziem autoryzacji
Po autoryzacji doładowanie pojawi się na liście doładowań cyklicznych
Dodatkowe informacje
Kwoty doładowań
Sieć komórkowa Dostępne nominały doładowań (kwoty brutto) w serwisie iPKO i aplikacji IKO Dostępne nominały (kwoty brutto)
w bankomatach PKO Banku Polskiego SAPlus, Plush 5 zł - 150 zł 5 zł, 10 zł, 30 zł, 40 zł, 50 zł, 100 zł, 150 zł
T-Mobile 5 zł - 500 zł 10 zł, 25 zł, 50 zł, 70 zł, 100 zł, 150 zł, 300 zł
heyah 5 zł - 500 zł 10 zł, 20 zł, 30 zł, 50 zł, 100 zł, 150 zł, 300 zł Orange, nju mobile 5 zł, 10 zł, 30 zł, 40 zł, 50 zł, 100 zł, 200 zł 5 zł, 10 zł, 30 zł, 40 zł, 50 zł, 100 zł, 200 zł Play 5 zł - 300 zł 5 zł, 10 zł, 20 zł, 30 zł, 50 zł, 100 zł, 150 zł Virgin Mobile 5 zł, 10 zł, 30 zł, 50 zł, 100 zł, 150 zł 5 zł, 10 zł, 30 zł, 50 zł, 100 zł, 150 zł
Szczegóły dotyczące warunków świadczenia usług przez operatorów usług przedpłaconych (prepaid) są określone w aktualnym cenniku usług poszczególnych operatorów.E-faktura za doładowanie
E-faktura za doładowanie to faktura w wersji elektronicznej wystawiona przez PKO BP Finat sp. z o.o. na życzenie klienta. E-fakturę możesz zamówić w momencie zlecania doładowania lub w historii doładowań w serwisie iPKO (opcja dostępna do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie telefonu).
Do wystawienia e-faktury należy podać NIP (obowiązkowy w przypadku firmy), nazwę firmy/imię i nazwisko oraz adres nabywcy faktury i potwierdzić operację narzędziem autoryzacyjnym
Faktura zostanie wystawiona w formie elektronicznej i udostępniona do pobrania następnego dnia w serwisie iPKO:- Zaloguj się do serwisu iPKO: Wejdź w Usługi → e-Zakupy → Doładuj telefon → Historia lub Płatności → Doładowania → Telefon komórkowy → Historia
- Wybierz opcję Wystaw fakturę przy wskazanym doładowaniu
- Zatwierdź zamówienie faktury narzędziem autoryzacji
Dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej możliwe jest zamówienie faktury po upływie 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie telefonu, do końca trzeciego miesiąca następującego po miesiącu, w którym zostało kupione doładowanie. Należy przesłać wniosek o jej wystawienie do PKO BP Finat sp. z o.o. na adres poczty elektronicznej pok@finat.pl lub adres korespondencyjny PKO BP Finat sp. z o.o., ul. Chmielna 89, 00-805 Warszawa. Wniosek o wystawienie faktury za doładowanie powinien koniecznie zawierać dane doładowania, czyli datę doładowania, numer telefonu, identyfikator operacji i kwotę oraz dane nabywcy faktury: imię i nazwisko, adres i opcjonalnie NIP.