PKO Bank Polski zapewnienia bardzo wysokie standardy bezpieczeństwa transakcji klientów, jednak nie bez znaczenia jest świadome podejście użytkowników do ich urządzeń, oprogramowania i obsługi bankowości elektronicznej.
Pamiętaj! Twój komputer to klucz do rachunków firmy. Jego przejęcie przez przestępców może skutkować przejęciem kont, a w rezultacie utratą środków.
Warto systematycznie sprawdzać historię operacji wykonanych z rachunków – jeżeli zauważysz niezgodności, niezwłocznie zgłoś je do banku.
Korzystając z serwisu bankowości elektronicznej iPKO biznes używaj przeglądarek wspierających protokół TLS. Stosuj najnowsze wersje przeglądarek oraz przeprowadzaj ich okresowe aktualizacje. Używanie starych wersji oprogramowania jest niebezpieczne.
Systematycznie usuwaj pliki tymczasowe, które są zapisywane w pamięci podręcznej przeglądarki internetowej, aby zapewnić jej poprawne funkcjonowanie.
Do najpopularniejszych przeglądarek internetowych należą: Mozilla Firefox, Microsoft Edge oraz Google Chrome. Szczegółowy opis ustawienia przeglądarki internetowej znajdziesz na stronie pomocy producenta oprogramowania:
Jeśli podczas korzystania z bankowości elektronicznej spotkasz się z sytuacją, która wyda Ci się nietypowa, podejrzana lub wzbudzi Twoje zaniepokojenie, jak najszybciej zgłoś zaistniałą sytuację pracownikowi dowolnego oddziału banku lub skontaktuj się z naszą infolinią:
801 36 36 36
+48 61 855 94 94
(opłata za połączenia zgodna z taryfą operatora)
800 302 302
+48 81 535 66 60
(opłata za połączenia zgodna z taryfą operatora)
Poznaj zasady bezpiecznego korzystania z bankowości elektronicznej i telefonicznej Związku Banków Polskich