Jak zalogować się po raz pierwszy do banku w aplikacji IKO?
Jak zacząć korzystać z aplikacji IKO?
2.
Wybierz Rozpocznij
Wpisz swój nr klienta lub przyjazny login. Następnie jednorazowo poprosimy Cię o ustalenie hasła do bankowości elektronicznej lub o wpisanie hasła, które zostało już wcześniej ustalone podczas logowania do serwisu iPKO. Dalej wybierz: Nadaj kod PIN. Aby nadać swój PIN, wybierz 4 cyfry, a następnie je powtórz.
3.
Wybierz Aktywuj aplikację
Potwierdź swój nr telefonu – naciśnij Wyślij SMS. Na końcu wpisz kod aktywacyjny z wiadomości głosowej lub od naszego konsultanta z infolinii. Wtedy aktywujemy Twoją aplikację.
Masz pytanie dotyczące aktywacji lub korzystania z aplikacji IKO?
Jak zalogować się po raz pierwszy do banku w serwisie iPKO?
1.
Wejdź na stronę ipko.pl
Wpisz swój login i wpisz hasło tymczasowe
2.
Zmień hasło tymczasowe na własne
Hasło powinno składać się z 8-16 znaków:
- Musi zawierać litery i cyfry oraz może zawierać znaki specjalne `!@#$%^&*()_+-={}[]:;',.<>?.
- Nie może zawierać polskich liter (np. „ł”, „ś”) i nie może być takie samo jak login
- Uwaga! System rozróżnia małe i wielkie litery, oznacza to, że hasło „xyz123” nie jest tym samym hasłem, co „XYZ123”
3.
Wybierz i zatwierdź swój obrazek bezpieczeństwa
Teraz Twoje iPKO jest aktywne.
Teraz urządzenie, z którego się logujesz do serwisu iPKO dodaj do zaufanych, jeśli tego nie robisz, za każdym razem będziemy Cię prosić o potwierdzenie logowania za pomocą Twojego narzędzia autoryzacji.