Wprowadzamy zmiany w limitach płatności
24.04.2025
Sprawdź, co się zmieni.
Przypominamy, że 6 maja wprowadzamy zmiany w Szczegółowych warunkach świadczenia usługi bankowości elektronicznej i usługi bankowości telefonicznej oraz składania oświadczeń w PKO Banku Polskim S.A. Zmiany dotyczyć będą m.in. limitów płatności.
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich pieniędzy, dlatego wprowadzamy domyślne i maksymalne limity dzienne na przelewy i płatności w serwisie iPKO.
- Domyślny limit dzienny – to kwota, na jaką łącznie możesz zlecić przelewy i płatności w serwisie iPKO w ciągu jednego dnia. Ustawimy go automatycznie na Twoim koncie.
- Maksymalny limit dzienny – to maksymalna kwota, do której możesz podnieść domyślny limit dzienny.
Co to dla Ciebie oznacza?
- Domyślny limit dzienny dla kont w złotówkach wyniesie 10 tys. zł.
- Jeżeli limit na Twoim koncie będzie niższy niż określony przez nas limit domyślny, pozostawimy go bez zmian.
- Jeśli będziesz potrzebować zrobić przelew na wyższą kwotę niż domyślny limit dzienny, podczas zlecania przelewu umożliwimy Ci podwyższenie limitu do wysokości limitu maksymalnego (od teraz to będzie Twój dzienny limit do konta).
- Wysokość limitu maksymalnego będzie się różnić w zależności od tego, jakich używasz metod autoryzacji transakcji i dodatkowych zabezpieczeń. Dla kont w złotówkach w przypadku mobilnej autoryzacji limit wyniesie 200 tys. zł, a dla kodów SMS i karty kodów będzie to 50 tys. zł.
- Jeśli korzystasz z mobilnej autoryzacji i masz włączone dodatkowe zabezpieczenie logowania w serwisie iPKO, będziesz korzystać z najwyższego maksymalnego dziennego limitu płatności (dla kont w złotówkach wyniesie on 300 tys. zł).
Pamiętaj, limit do konta może zmienić posiadacz konta indywidualnego lub pełnomocnik zarządzający do konta firmowego.
Więcej informacji na temat limitów znajdziesz na naszej stronie Limity - PKO Bank Polski
Masz pytania?
Znajdź odpowiedź w sekcji Pomoc i kontakt