[Archiwalny] Planowane przerwy techniczne
24.10.2024
27 i 28 października 2024 r.
Potrzebujemy czasu na prace techniczne, dlatego:
27 października nie będzie działać:
w godz. 00:00 – 03:00
- serwis iPKO biznes
- serwis iPKO biznes Integra
w godz. 00:00 – 06:00
- aplikacja IKO i aplikacja mobilna iPKO biznes, w tym płatności zbliżeniowe telefonem i kodem BLIK
- mobilna autoryzacja w iPKO i iPKO biznes – zostanie przełączona odpowiednio na autoryzację kodem SMS i tokenem
W ramach ochrony płatności internetowych kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty. Z kolei w iPKO i iPKO biznes nie będą dostępne informacje dotyczące aplikacji mobilnych.
28 października w godz. 00:45 – 01:45 nie będzie można:
- wykonać transakcji kartą i BLIKIEM w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego
- nadać PIN-u oraz aktywować karty
- zweryfikować PIN-u dla transakcji 3D Secure
Mogą też wystąpić utrudnienia podczas:
- płatności kartą w terminalach płatniczych i internecie
- płatności zbliżeniowych BLIKIEM
- płatności Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay
- wypłat kartą z bankomatów innych banków
- podpięcia kart w Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay
Utrudnienia nie dotyczą pozostałych funkcji aplikacji IKO, iPKO biznes, serwisu iPKO i iPKO biznes.
Jeśli możesz, wykonaj wszystkie ważne transakcje wcześniej. Przepraszamy za utrudnienia.
Masz pytania?
Znajdź odpowiedź w sekcji Pomoc i kontakt