[Archiwalny] Planowane przerwy techniczne

24.10.2024
27 i 28 października 2024 r.

Potrzebujemy czasu na prace techniczne, dlatego:

27 października nie będzie działać:

w godz. 00:00 – 03:00

  • serwis iPKO biznes
  • serwis iPKO biznes Integra

w godz. 00:00 – 06:00

  • aplikacja IKO i aplikacja mobilna iPKO biznes, w tym płatności zbliżeniowe telefonem i kodem BLIK
  • mobilna autoryzacja w iPKO i iPKO biznes – zostanie przełączona odpowiednio na autoryzację kodem SMS i tokenem

W ramach ochrony płatności internetowych kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty. Z kolei w iPKO i iPKO biznes nie będą dostępne informacje dotyczące aplikacji mobilnych.

 

28 października w godz. 00:45 – 01:45 nie będzie można:

  • wykonać transakcji kartą i BLIKIEM w bankomatach i wpłatomatach PKO Banku Polskiego
  • nadać PIN-u oraz aktywować karty
  • zweryfikować PIN-u dla transakcji 3D Secure

Mogą też wystąpić utrudnienia podczas:

  • płatności kartą w terminalach płatniczych i internecie
  • płatności zbliżeniowych BLIKIEM
  • płatności Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay
  • wypłat kartą z bankomatów innych banków
  • podpięcia kart w Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, Xiaomi Pay

 

Utrudnienia nie dotyczą pozostałych funkcji aplikacji IKO, iPKO biznes, serwisu iPKO i iPKO biznes.

Jeśli możesz, wykonaj wszystkie ważne transakcje wcześniej. Przepraszamy za utrudnienia.

Masz pytania?

Znajdź odpowiedź w sekcji Pomoc i kontakt