Aktualizacja aplikacji mobilnej IKO (iOS)

18.11.2018
Nowy ekran logowania, nowy wniosek o konto oszczędnościowe i nowości w BLIK - poznaj zmiany w aktualizacji IKO na telefony z iOS-em.

Nowy ekran logowania

Po pierwsze: zyskujesz dostęp do swoich Powiadomień bez konieczności logowania.
Po drugie: dostosowujesz wygląd ekranu logowania IKO do własnych potrzeb.
Sprawdź szczegóły

Możliwość płacenia za zakupy w sklepach i internecie BLIK kartą kredytową

Płacisz kodem BLIK w sklepach stacjonarnych i internetowych? Teraz możesz wybrać, jakie ma być źródło pieniądza dla tych płatności: nie tylko konto, ale również karta kredytowa PKO Banku Polskiego. 
Skąd są brane środki do płatności BLIK?

Wniosek o konto oszczędnościowe w PLN, EUR, USD i CHF

Sposób na szybkie i wygodne oszczędzanie w 4 walutach – wniosek o otwarcie konta oszczędnościowego zaakceptujesz w aplikacji IKO.
Więcej o wniosku o konto oszczędnościowe

Więcej o aplikacji mobilnej IKO
Jak pobrać i aktywować aplikację IKO?

Aplikacja mobilna IKO to usługa bankowości elektronicznej PKO Banku Polskiego.

Obsługuj konto i finanse w aplikacji IKO