Jesteśmy na podium rankingu Złoty Bankier
W rankingu Złoty Bankier 2025 otrzymaliśmy nagrody w kategoriach: najwyższa jakość obsługi w bankowości internetowej i w aplikacji, konto premium oraz ponownie doceniono naszą ofertę kont dla dziecka. 2 rok z rzędu znaleźliśmy się także na podium rankingu ogólnego – Złoty Bank.
Podobnie jak w ubiegłym roku doceniono nas w kategorii Konto dla dziecka. Tym razem organizatorzy docenili nas m.in. za ofertę oszczędnościową dla najmłodszych oraz funkcje dostępne w bankowości elektronicznej. Niedawno udostępniliśmy zupełnie odświeżoną aplikację PKO Junior, w której dziecko może poznawać świat finansów pod opieką rodzica. Jedną z nowości i dużym udogodnieniem w aplikacji jest możliwość płacenia BLIKIEM zbliżeniowym. Z kolei w ofercie dla nastolatków umożliwiliśmy zdalne wnioskowanie o pakiet walutowy.
Więcej o naszej ofercie dla najmłodszych znajdziesz na naszej stronie.
Przeczytaj także o aplikacji PKO Junior.
Zwycięstwo w kategorii konto premium zapewniły nam m.in. atrakcyjne warunki naszej oferty, jak bezpłatne przelewy krajowe i SEPA oraz usługa concierge. Otrzymaliśmy także wysoką ocenę za pomoc doradcy inwestycyjnego i obsługę 24/7.
W rankingu ogólnym Złoty Bank – najlepsza wielokanałowa jakość obsługi – zajęliśmy 3 miejsce. Na ocenę wpłynęły m.in. szerokie możliwości aplikacji IKO i wysoka jakość obsługi w oddziałach.
Otrzymaliśmy wyróżnienie także za działania Fundacji PKO Banku Polskiego na rzecz osób poszkodowanych we wrześniowej powodzi.
Z kolei w 10. edycji rankingu Instytucja Roku jury doceniło nas w aż 8 kategoriach, m.in. Najlepsza aplikacja mobilna oraz Najlepsza bankowość internetowa.
To kolejny dowód m.in. na to, że aplikacja mobilna IKO oraz serwis internetowy iPKO są jednymi z najlepszych na rynku i oferują funkcje, które odpowiadają na potrzeby klientów.
Łącznie zostaliśmy nagrodzeni w 8 kategoriach:
- Najlepsza obsługa w placówce
- Najlepsza obsługa w kanałach zdalnych
- Najlepsza bankowość prywatna
- Najlepszy bank dla firm
- Najlepsza obsługa hipoteczna w placówce
- Najlepsza aplikacja mobilna
- Najlepsza bankowość internetowa
- Głos klienta
Złoty Bankier to największe badanie sektora bankowego w Polsce. Organizuje je Bankier.pl i Puls Biznesu. Ranking Złoty Bankier docenia banki, które mają najwyższe standardy jakości obsługi, oferują najlepsze produkty i wyróżniają się na tle konkurencji.
Instytucja Roku to największy na rynku i najbardziej kompleksowy ranking, który skupia się na jakości obsługi klienta w sektorze bankowym i ubezpieczeniowym. Podstawowym celem rankingu jest ciągłe podnoszenie standardów jakości obsługi i budowanie satysfakcji klienta. Organizatorem Instytucji Roku jest portal Moje Bankowanie.