Zmiany w logowaniu do serwisu iPKO

02.02.2022
Ze względów bezpieczeństwa chcemy każdorazowo upewnić się, że to na pewno Ty logujesz się do serwisu iPKO – wkrótce wprowadzimy trzeci nowy sposób weryfikacji.

Logowanie do iPKO (poza hasłem) będzie można potwierdzać na 3 sposoby do wyboru:

Co się zmienia, jeśli nie loguję się z urządzenia zaufanego lub nie korzystam z dwuetapowego logowania?

Po wpisaniu hasła do iPKO, jak dotychczas, zobaczysz ekran z możliwością dodania urządzenia zaufanego:

  • jeśli nie dodasz urządzenia i klikniesz w Przejdź do serwisu → od teraz będziemy prosić Cię o potwierdzenie logowania narzędziem autoryzacji (mobilną autoryzacją, kodem SMS lub kodem ze zdrapki)
  • jeśli często korzystasz z serwisu iPKO na danym urządzeniu – dla swojego bezpieczeństwa dodaj je do zaufanych

Co jeśli już korzystam z dodatkowych zabezpieczeń (loguję się z urządzeń zaufanych lub używam dwuetapowego logowania)?

Dla Ciebie nic się nie zmienia – logujesz się tak, jak dotychczas (pamiętaj – możesz mieć zapisane urządzenie zaufane, ale zalogować się z innego, niezapisanego urządzenia → wtedy poprosimy o autoryzację).

Zmiany udostępniamy stopniowo.

Obsługuj konto i finanse w aplikacji IKO