W jakich sytuacjach będzie potrzebne dodatkowe potwierdzenie?
- zapisywanie przelewu
- modyfikacja przelewu
- dodawaniu przelewu do paczki
- modyfikacji przelewu w paczce
- dodawanie kontrahenta
- modyfikacja danych kontrahenta
- import danych
Nie wprowadzamy dodatkowego potwierdzenia dla przelewów podatkowych, ZUS i KRUS.
Pamiętaj o bezpieczeństwie
Na bieżąco sprawdzaj listę swoich odbiorców, a dla bezpieczeństwa zapisz ich w swojej bazie kontrahentów w iPKO biznes. Pamiętaj, że jeśli kontrahent informuje o zmianie rachunku (np. e-mailem) warto tę informacje potwierdzić np. telefonicznie.
Uwaga! Cyberprzestępcy mogą podmieniać numer rachunku chwilę przed zleceniem przelewu, bez Twojej świadomości:
- Na zainfekowanym komputerze kontrahenta, który wysyła fakturę już z niewłaściwym numerem
- W trakcie wysłania nieszyfrowanego e-maila z fakturą
- Na zainfekowanym komputerze użytkownika iPKO biznes
Weryfikuj dane przelewu przed jego wysłaniem.
Zachęcamy do zapoznania się i stosowania dobrych praktyk bezpiecznego korzystania z serwisu internetowego iPKO biznes - https://www.pkobp.pl/bankowosc-elektroniczna/ipko-biznes/bezpieczna-obsluga/
Zobacz jak dodać nowego odbiorcę do bazy kontrahentów