Wyłączenie aplikacji mobilnej Token iPKO - sprawdź, co to oznacza
- Przestaje być możliwe: potwierdzanie operacji online i przez telefon
- Nadal jest możliwe:
- logowanie dwuetapowe do serwisu internetowego iPKO,
- zmiana sposobu uwierzytelnienia na inne w serwisie internetowym iPKO.
Żeby zachować możliwość potwierdzania operacji online i przez telefon, wystarczy zmienić sposób uwierzytelnienia na inny, np. mobilną autoryzację.
Już dziś zamień token na mobilną autoryzację w serwisie iPKO:
Krok 1: Przejdź do Ustawień w serwisie internetowym iPKO i wybierz zakładkę „Autoryzacja”.
Krok 2: Wybierz Aplikacja mobilna IKO jako narzędzie autoryzacyjne, którego chcesz używać. Możesz włączyć dodatkowo zatwierdzanie logowania do serwisu internetowego iPKO w IKO (tzw. weryfikacja dwuetapowa) i kliknij Dalej.
Krok 3: Wybierz urządzenie, które będzie służyć do mobilnej autoryzacji i na następnym ekranie podaj kod z tokena.
Krok 4: Zaloguj się do IKO na wskazanym wcześniej urządzeniu i potwierdź aktywację mobilnej autoryzacji.
Jak usunąć aplikację Token iPKO?
Krok 1: Po zmianie tokena na mobilną autoryzację przejdź do zakładki Token iPKO i wybierz opcję usuń token.
Krok 2: Po usunięciu tokena w serwisie internetowym iPKO usuń aplikację Token iPKO ze swojego telefonu.