System Softlab ERP firmy Asseco BS zintegrowany z iPKO biznes
Co daje integracja Sofltab ERP z bankiem?
Wybrane operacje wykonywane dotychczas w serwisie bankowym teraz mogą być zlecane poprzez system ERP – bez logowania się do banku. Wśród najpopularniejszych operacji znajdują się m.in. zlecanie przelewów, pobieranie historii transakcji. Taka automatyzacja ułatwia pracę działów finansowo-księgowych. Więcej
Główne korzyści dla firmy:
- Zmniejsza czas potrzebny na wykonanie operacji
- Ogranicza błędy
- Daje szybki dostęp do informacji o finansach firmy
Czy to jest bezpieczne?
Wymiana komunikatów między bankiem oraz systemem ERP jest szyfrowana i odbywa się poprzez rozwiązanie webservices. Stosowana technologia jest sprawdzona, bezpieczna i funkcjonuje od wielu lat.
Jak aktywować usługę?
- Wypełnij Wniosek o aktywację usługi iPKO biznes Integra ERP w iPKO biznes
- Skonfiguruj uprawnienia do usługi Integra (realizuje użytkownik w roli administratora iPKO biznes)
Ile kosztuje integracja?
Koszt korzystania z usługi iPKO biznes Integra ERP w PKO Banku Polskim wynosi 100 zł brutto miesięcznie. Jednorazowa opłata aktywacyjna wynosi 500 zł brutto. Pamiętaj, że koszt ten nie obejmuje wynagrodzenia dla dostawcy systemu firmy Asseco.
PKO Bank Polski nie jest wydawcą systemów ERP. Aby skorzystać z usługi skontaktuj się ze swoim dostawcą systemu ERP.