PSD2 - ważna informacja o logowaniu do serwisu iPKO
03.01.2020
Czasami, nie częściej niż co 90 dni, możemy poprosić Cię o potwierdzenie logowania do serwisu iPKO kodem z narzędzia autoryzacji.
Zmiana jest związana z dyrektywą PSD2 i jest jednym z elementów silnego uwierzytelnienia (SCA, ang. Strong Customer Authentication).
Przypominamy pozostałe zmiany związane z silnym uwierzytelnieniem (SCA, ang. Strong Customer Authentication) w Twoim koncie:
- Przed pokazaniem w iPKO historii konta starszej niż 90 dni, poprosimy Cię o potwierdzenie operacji narzędziem autoryzacji, z którego obecnie korzystasz. W IKO historię konta starszą niż 90 dni zobaczysz tylko w aplikacji w trybie aktywnym.
- Powiadomienia push w IKO starsze niż 90 dni zobaczysz w aplikacji IKO tylko w trybie aktywnym.
- Dostęp do powiadomień w IKO przed zalogowaniem domyślnie będzie wymagać podania kodu PIN.
- Czasami poprosimy Cię o potwierdzenie PIN-em płatności zbliżeniowych kartami również dla kwot poniżej 50 zł.
- Możesz włączyć dwuetapowe logowanie z mobilną autoryzacją w IKO.
Jeżeli cokolwiek wzbudzi Twój niepokój podczas logowania, skontaktuj się z naszą infolinią.