Płatności powtarzalne BLIK są dostępne w aplikacji IKO
10.01.2025
Już teraz możesz włączyć płatności powtarzalne BLIK w aplikacji IKO. Teraz automatycznie zapłacisz BLIKIEM za subskrypcje, rachunki albo opłaty.
Jako pierwszy bank na rynku udostępniliśmy klientom płatności powtarzalne BLIK w nowej odsłonie. Skorzystasz z nich, jeśli masz aplikację IKO (od wersji 3.162).
Za co możesz zapłacić?
- Subskrypcje – regularnie będziemy pobierać stałą kwotę, płatna automatycznie.
- Płatności za rachunki – zmienna kwota i częstotliwość, każdą płatność musisz potwierdzić (w ciągu 72 godzin).
- Płatności okazjonalne – zmienna kwota i częstotliwość, płatna automatycznie, gdy zamawiasz usługę.
Jak skorzystać z płatności powtarzalnych BLIK?
- Na stronie internetowej lub w aplikacji sprzedawcy wybierz opcję płatności powtarzalnych BLIK – jeśli je obsługuje.
- Zaakceptuj ofertę sprzedawcy i przedstawione przez niego warunki i podaj kod BLIK.
- Potwierdź aktywację usługi w aplikacji IKO. Pokażemy Ci szczegółowe informacje o płatności, np.: kwotę subskrypcji, częstotliwość płatności, sposób pobierania opłaty – automatycznie lub po Twoim potwierdzeniu.
Szczegóły wszystkich płatności powtarzalnych BLIKIEM oraz ich historię, sprawdzisz w aplikacji IKO. Żeby to zrobić, wybierz ikonę BLIKA, potem „Płatności powtarzalne BLIK” pod wyświetlonym kodem. W każdej chwili możesz wyłączyć daną płatność.
Możesz na bieżąco monitorować i zarządzać swoimi płatnościami w aplikacji IKO.
Z płatności powtarzalnych BLIK skorzystasz:
- w Play i TUŻ Allianz
- w Orange, Plus (Plus i Plush) i T-Mobile (w tym Heyah) dla doładowań telefonów na kartę
Z czasem usługa zostanie rozszerzona o kolejne sklepy i usługi