Płatności powtarzalne BLIK są dostępne w aplikacji IKO

10.01.2025
Już teraz możesz włączyć płatności powtarzalne BLIK w aplikacji IKO. Teraz automatycznie zapłacisz BLIKIEM za subskrypcje, rachunki albo opłaty.

Jako pierwszy bank na rynku udostępniliśmy klientom płatności powtarzalne BLIK w nowej odsłonie. Skorzystasz z nich, jeśli masz aplikację IKO (od wersji 3.162).

 

Za co możesz zapłacić?

  • Subskrypcje – regularnie będziemy pobierać stałą kwotę, płatna automatycznie.
  • Płatności za rachunki – zmienna kwota i częstotliwość, każdą płatność musisz potwierdzić (w ciągu 72 godzin).
  • Płatności okazjonalne – zmienna kwota i częstotliwość, płatna automatycznie, gdy zamawiasz usługę.

 

Jak skorzystać z płatności powtarzalnych BLIK?

  1. Na stronie internetowej lub w aplikacji sprzedawcy wybierz opcję płatności powtarzalnych BLIK – jeśli je obsługuje.
  2. Zaakceptuj ofertę sprzedawcy i przedstawione przez niego warunki i podaj kod BLIK.
  3. Potwierdź aktywację usługi w aplikacji IKO. Pokażemy Ci szczegółowe informacje o płatności, np.: kwotę subskrypcji, częstotliwość płatności, sposób pobierania opłaty – automatycznie lub po Twoim potwierdzeniu.

 

Szczegóły wszystkich płatności powtarzalnych BLIKIEM oraz ich historię, sprawdzisz w aplikacji IKO. Żeby to zrobić, wybierz ikonę BLIKA, potem „Płatności powtarzalne BLIK” pod wyświetlonym kodem. W każdej chwili możesz wyłączyć daną płatność.

Możesz na bieżąco monitorować i zarządzać swoimi płatnościami w aplikacji IKO.

 

Z płatności powtarzalnych BLIK skorzystasz:

  • w Play i TUŻ Allianz
  • w Orange, Plus (Plus i Plush) i T-Mobile (w tym Heyah) dla doładowań telefonów na kartę

Z czasem usługa zostanie rozszerzona o kolejne sklepy i usługi

Obsługuj konto i finanse w aplikacji IKO