Nowość w kantorze internetowym w IKO
22.12.2020
Teraz PLN za sprzedaną walutę prześlesz bezpośrednio na konto w innym banku również w aplikacji IKO – bez dodatkowych opłat.
Wystarczy, że w aplikacji IKO:
- podepniesz swoje konto w innym banku w ramach otwartej bankowości (Inteligo, Bank Pekao, mBank, Santander, BNP Paribas, Millennium, Alior Bank i ING),
- podczas sprzedaży waluty w kantorze wskażesz podpięte konto w innym banku.
Kontakt
Infolinia PKO Banku Polskiego
800 302 302
brak opłat dla numerów krajowych na terenie kraju, w pozostałych przypadkach – opłata zgodna z taryfą operatora
(+48) 81 535 60 60
opłata zgodna z taryfą operatora
Infolinia jest czynna przez całą dobę.
/media_files/9a5670f0-95af-4e04-815b-85cd08773bf7.png