Nowe funkcje w aplikacji mobilnej iPKO biznes

22.06.2023
Udostępniliśmy 3 nowe funkcje w aplikacji mobilnej iPKO biznes. Wystarczy, że zaktualizujesz aplikację do najnowszej wersji.

Po pierwsze: Wysyłaj potwierdzenia operacji przez telefon

Akceptujesz przelewy w aplikacji mobilnej iPKO biznes? Już teraz możesz pobrać potwierdzenie operacji z historii rachunku i przesłać je tam, gdzie potrzebujesz. Aby skorzystać z funkcji, wybierz operację z historii rachunku i kliknij "Generuj potwierdzenie operacji".

Funkcje iPKO biznes

Po drugie: Blokuj karty na krótki czas

Widzisz swoją kartę w aplikacji mobilnej iPKO biznes? Skorzystaj z funkcji czasowej blokady karty, np. gdy:

  • nie masz pewności, czy Twoja karta zginęła, a zamiast od razu ją zastrzegać i czekać na nową kartę, wolisz zyskać chwilę, żeby ją znaleźć,
  • jesteś w hotelu, a kartę musisz zostawić w pokoju.

Ty decydujesz, jak długo trwa blokada – w każdej chwili możesz ją wyłączyć w swojej aplikacji. Z korzystanie z tej funkcji nie pobieramy opłat.

 

Jak czasowo zablokować kartę w aplikacji iPKO biznes?

  1. Wybierz kartę, którą chcesz zablokować.
  2. Wejdź w ikonkę trzech kropek (menu kontekstowe) i wybierz „Czasowo zablokuj kartę”.
  3. Zatwierdź blokadę karty PIN-em do aplikacji. Od teraz przy Twojej karcie w aplikacji mobilnej zobaczysz status „Czasowo zablokowana”.

 

Jak wyłączyć czasową blokadę kart?

  1. Wybierz kartę, którą chcesz odblokować i wybierz „Odblokuj kartę”.
  2. Zatwierdź odblokowanie karty PIN-em do aplikacji. Od teraz przy Twojej karcie w aplikacji mobilnej znów zobaczysz status „Aktywna”.

Funkcje iPKO biznes

Po trzecie: Zobacz operacje nierozliczone (blokady) na kartach debetowych

Używasz karty debetowej? Aby zobaczyć operacje nierozliczone (blokady), kliknij w aplikacji w kartę wybierz nową zakładkę "Blokady". Łączną wartość blokad zobaczysz obok „Limitu miesięcznego karty”.

Używasz karty przedpłaconej? Aby zobaczyć operacje nierozliczone (blokady), kliknij w aplikacji w kartę. Łączną wartość blokad zobaczysz obok „Dostępnych środków”.

iPKO biznes 

Więcej o aplikacji mobilnej iPKO biznes

Masz pytania?

Zapraszamy do kontaktu z obsługą klienta firmowego telefonicznie lub przez formularz