Nowe funkcje w aplikacji mobilnej iPKO biznes
Po pierwsze: Wysyłaj potwierdzenia operacji przez telefon
Akceptujesz przelewy w aplikacji mobilnej iPKO biznes? Już teraz możesz pobrać potwierdzenie operacji z historii rachunku i przesłać je tam, gdzie potrzebujesz. Aby skorzystać z funkcji, wybierz operację z historii rachunku i kliknij "Generuj potwierdzenie operacji".
Po drugie: Blokuj karty na krótki czas
Widzisz swoją kartę w aplikacji mobilnej iPKO biznes? Skorzystaj z funkcji czasowej blokady karty, np. gdy:
- nie masz pewności, czy Twoja karta zginęła, a zamiast od razu ją zastrzegać i czekać na nową kartę, wolisz zyskać chwilę, żeby ją znaleźć,
- jesteś w hotelu, a kartę musisz zostawić w pokoju.
Ty decydujesz, jak długo trwa blokada – w każdej chwili możesz ją wyłączyć w swojej aplikacji. Z korzystanie z tej funkcji nie pobieramy opłat.
Jak czasowo zablokować kartę w aplikacji iPKO biznes?
- Wybierz kartę, którą chcesz zablokować.
- Wejdź w ikonkę trzech kropek (menu kontekstowe) i wybierz „Czasowo zablokuj kartę”.
- Zatwierdź blokadę karty PIN-em do aplikacji. Od teraz przy Twojej karcie w aplikacji mobilnej zobaczysz status „Czasowo zablokowana”.
Jak wyłączyć czasową blokadę kart?
- Wybierz kartę, którą chcesz odblokować i wybierz „Odblokuj kartę”.
- Zatwierdź odblokowanie karty PIN-em do aplikacji. Od teraz przy Twojej karcie w aplikacji mobilnej znów zobaczysz status „Aktywna”.
Po trzecie: Zobacz operacje nierozliczone (blokady) na kartach debetowych
Używasz karty debetowej? Aby zobaczyć operacje nierozliczone (blokady), kliknij w aplikacji w kartę wybierz nową zakładkę "Blokady". Łączną wartość blokad zobaczysz obok „Limitu miesięcznego karty”.
Używasz karty przedpłaconej? Aby zobaczyć operacje nierozliczone (blokady), kliknij w aplikacji w kartę. Łączną wartość blokad zobaczysz obok „Dostępnych środków”.