Możesz porozmawiać z nami na czacie
29.07.2024
Udostępniliśmy najnowszą wersję aplikacji IKO 3.156, w której ułatwiliśmy m.in. zapisywanie odbiorców przelewów zagranicznych i kontakt z nami za pomocą czatu.
Porozmawiaj na czacie z konsultantem
- Kiedy korzystasz z Asystenta głosowego w aplikacji IKO, możesz poprosić o przełączenie na rozmowę na czacie z naszym konsultantem. Dzięki temu pisemnie przedstawisz swoją sprawę doradcy, który pomoże Ci ją rozwiązać
- Jeśli w danym momencie nie będziemy mogli połączyć Cię z naszym konsultantem na czacie, Asystent głosowy zaproponuje Ci inną formę kontaktu
Wygodniej zapisuj odbiorców zagranicznych, aby szybciej zlecać przelewy
- Jeśli będziesz dodawać odbiorcę zagranicznego oraz wpiszesz numer konta w formacie NRB lub IBAN, w kolejnym kroku automatycznie wypełnimy dane, które dotyczą kodu BIC banku i jego adresu. Możesz także skorzystać z wygodnej wyszukiwarki kodów. Jeśli wpiszesz numer rozliczeniowy, możesz wybrać i zapisać oddział banku swojego odbiorcy
- Gdy będziesz zlecać przelew zagraniczny i wybierzesz zapisanego wcześniej odbiorcę, to automatycznie wypełnimy pola z jego danymi. Dzięki temu oszczędzisz czas – nie musisz wpisywać tych samych danych za każdym razem. Obecnie z tej nowości skorzystasz tylko na telefonach z systemem Android
Wniosek o aneks do umowy hipotecznej złożysz online
- W aplikacji IKO możesz złożyć wniosek o zmianę dnia spłaty rat lub rodzaju rat z malejących na równe (annuitetowe)
- Dzięki nowemu procesowi swój wniosek możesz złożyć w prosty sposób w dogodnym dla siebie momencie – 24/7
- Aneks podpiszesz w każdym oddziale z obsługą kredytów hipotecznych
- Aby złożyć wniosek, wejdź w Moje produkty → Pożyczki i kredyty → wybierz kontrakt kredytowy → Dyspozycje i zaświadczenia → Zmiana dnia spłaty lub zmiana rodzaju rat
Zaktualizuj aplikację IKO i korzystaj z najnowszych funkcji – jeśli nie masz jej na swoim telefonie, pobierz ją z oficjalnego sklepu z aplikacjami.
Z Asystenta głosowego w wersji tekstowej może korzystać każdy użytkownik aplikacji IKO, a z wersji głosowej – użytkownik, który wyraził zgodę na rejestrację głosu. Osoby poniżej 16. roku życia mogą korzystać z Asystenta głosowego jedynie w wersji tekstowej.