iPKO biznes połączony z systemem Symfonia

07.07.2023
Użytkownicy serwisu Symfonia mogą m.in. zlecać przelewy, wysyłać listy płac i pobierać wyciągi bez logowania się do bankowości elektronicznej iPKO biznes. Aby korzystać z tych funkcji należy aktywować aplikację Nasz Bank firmy MAP solutions.

Jak aktywować połączenie?

Dwukierunkowa komunikacja pomiędzy oprogramowaniem Symfonia, a systemem bankowości elektronicznej iPKO biznes jest możliwa dzięki aplikacji Nasz Bank. Jeśli chcesz aktywować aplikację w swojej firmie skontaktuj się z firmą MAP solutions – producentem aplikacji.

 

Ile to kosztuje?

Koszt udostępnienia połączenia z aplikacją zewnętrzną przez PKO Bank Polski (usługa w ramach iPKO biznes Integra ERP) wynosi 100 zł brutto miesięcznie. Jednorazowa opłata aktywacyjna wynosi 500 zł brutto.

Pamiętaj, że PKO Bank Polski nie jest dostawcą systemu Symfonia oraz aplikacji Nasz Bank. Wszelkie warunki, koszty oraz sposób działania ustalasz bezpośrednio z ich dostawcami.

 

Dzięki połączeniu z iPKO biznes – w systemie Symfonia jest możliwe:

  1. Pobieranie sald rachunków
    • pobieranie historii operacji w celu wyświetlenia,
    • pobieranie raportów (MT940),
  1. Zlecanie przelewów:
    • krajowych (bez podatkowych),
    • płatności podzielonej (split payment),
    • aktualizowanie statusu paczki przelewów.

 

Uwierzytelnianie połączenia z bankiem jest realizowane certyfikatem niekwalifikowanym (wydawanym przez bank). Autoryzacja zleceń realizowana jest z poziomu iPKO biznes. Oprogramowanie Symfonia jest dostarczane przez Symfonia sp. z o.o. Aplikacja Nasz Bank jest dostarczana przez MAP solutions sp. z o.o. PKO Bank Polski nie jest dostawcą lub integratorem powyższych systemów.

Masz pytania?

Zapraszamy do kontaktu z obsługą klienta firmowego telefonicznie lub przez formularz